Sef Departament Training si Dezvoltare

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile HeidelbergCement Romania active.


Vezi toate job-urile Sef Departament Training si Dezvoltare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Educatie - Training active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: HeidelbergCement Romania
Domeniu:
  • Educatie - Training
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.02.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    HeidelbergCement România SA este unul dintre cei mai importanți producători de ciment, betoane și agregate de pe piața locală, membru al grupului german HeidelbergCement.

    HeidelbergCement România SA deține trei fabrici de ciment, situate la Tașca, Fieni și Chișcădaga, 21 stații de betoane, 7 cariere și 5 balastiere de agregate.

    Cerinte

    Societatea HeidelbergCement România S.A. organizează un proces de selecție pentru ocuparea postului de Şef Departament Training şi Dezvoltare.

    Cerințele postului

    Studii:
    o Absolvent de institut de învățământ superior, preferabil Psihologie/Sociologie;
    o Program de pregătire ca formator (formarea adulţilor);

    Experiență:
    o 3 - 5 ani în zona de analiză de nevoi, design, administrare şi livrare de programe de training, preferabil în departamentul de training al unei organizaţii ;
    o Experienţă în administrarea unui buget;

    Alte cerințe:
    o Perspectivă asupra rolului pe care soluţiile de învăţare îl au într-o organizaţie;
    o Bune abilităţi de comunicare şi relaţionare la toate nivelele organizaţiei;
    o Excelente abilităţi de facilitare;
    o Capacitatea de a lucra la mai multe proiecte în acelaşi timp;
    o Abilităţi de management al schimbării;
    o Spirit de iniţiativă, pro-activitate;
    o Cunoştinţe de limba Engleză la un nivel avansat.

    Responsabilitati

    Principalele responsabilități:
    - Organizează identificarea nevoilor de dezvoltare în funcţie de tipul de competenţe (tehnice, interpersonale, manageriale);
    - Dezvoltă strategia de învăţare & dezvoltare;
    - Construieşte planul anual de training & iniţiative de dezvoltare pe termen lung;
    - Asigură formarea trainerilor interni pentru programele derulate în companie;
    - Este responsabil de dezvoltarea de parteneriate cu instituţii de învăţământ acreditate;
    - Realizează designul / specificaţiile de design pentru programele de training;
    - Identifică potenţiali furnizori şi gestionează relaţia cu firmele de training selectate;
    - Realizează evaluarea programelor de dezvoltare în conformitate cu obiectivele de învăţare;
    - Coordonează activitatea departamentului de training si dezvoltare.

    Alte informatii

    În cazul în care considerați că îndepliniți cerințele de mai sus și sunteți interesat/ă de acest post, vă rugăm să trimiteți CV-ul dvs., până la data de 24 Februarie 2017.

    Doar candidaţii care corespund profilului comunicat vor fi contactaţi.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (76)