Coordonator Farmacii

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile UPA Solutions active.


Vezi toate job-urile Coordonator Farmacii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Farmacie - Medicina active pe Hipo.ro

Angajator: UPA Solutions
Domeniu:
  • Farmacie - Medicina
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Oradea
  • Actualizat la: 03.04.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    UPA Solutions este o companie ce oferă o gamă largă de servicii printre care furnizarea de servicii de recrutare, selecție de personal și formare profesională. Compania aflată în continuă dezvoltare are în prezent un număr de peste 25 colaboratori în patru centre de contact, Bucureşti, Botoşani, Brăila şi Alba Iulia, urmând să deschidă în perioada următoare, noi puncte de lucru. Expertiza echipei din cadrul UPA Solutions în domeniul serviciilor de resurse umane permite companiei noastre să asigure servicii de calitate alături de garanția identificării candidaților potriviți dinamicii companiilor-client. Pentru mai multe informatii vizitati site-ul: www.upasolutions.ro

    Cerinte

    • Studii superioare finalizate;
    • Experiență de minim 3 ani pe o poziție similară;
    • Experiență în coordonarea unui grup format din minim 6 șefi de echipă;
    • Cunoștințe de MS Office la nivel avansat;
    • Capacitate de analiză și sinteză a informațiilor;
    • Abilități de comunicare și relaționare, negociere și persuasiune;
    • Abilități în dezvoltarea echipei: motivarea acesteia și oferirea unui feedback constructiv;
    • Posesor permis de conducere categoria B.

    Responsabilitati

    • Coordonarea activității unui număr de 7 - 10 farmacii (minim 40 persoane), prin vizite regulate;
    • Monitorizarea respectării procedurilor de lucru și un management eficient al echipei;
    • Motivarea, dezvoltarea și evaluarea permanentă a echipei, în funcție de obiectivele companiei;
    • Implementarea politicilor comerciale și a planului de dezvoltare ale companiei;
    • Oferă training și suport pentru integrarea personalului în sistemul de lucru și răspunde de instruirea lui permanentă în cadrul programelor de training ale companiei;
    • Asigură implementarea strategiei de vânzări prin analiza rapoartelor de vânzări și identificarea de soluții de optimizare a pârghiilor de vânzări.

    Alte informatii

    • Pachet salarial motivant (salariu fix, tichete de masa + bonusuri atractive);
    • Training de specialitate;
    • Laptop, telefon și mașină de serviciu;
    • Posibilități de dezvoltare a carierei în cadrul unei echipe tinere și dinamice.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Iasi, Oradea,