Consultant Implementare solutie software INVENTORY

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Senior Software active.


Vezi toate job-urile Consultant Implementare solutie software INVENTORY active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: Senior Software
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 09.03.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Senior Software este unul dintre cei mai dinamici furnizori locali de solutii software integrate pentru managementul afacerilor. Datorita celor peste 400 de implementari de succes in multiple tari europene si a cresterii continue la nivel de companie, am reusit sa ne diferentiem ca fiind unul dintre principalii provideri de solutii software integrate din Romania.

    Compania noastra a fost fondata in 2003, iar in prezent avem peste 150 de angajati si birouri in Bucuresti, Cluj-Napoca, Constanta si Iasi.

    Succesul proiectelor noastre se datoreaza profesionalismului si know-how-ului echipei, dar si parteneriatelor incheiate de-a lungul timpului cu jucatori de talie mondiala, cu care impartasim trasaturi precum dinamismul, inovatia si, cel mai important, dorinta de a transforma tehnologia in beneficii directe pentru companii.

    Pentru a afla detalii despre noi si proiectele noastre va invitam sa accesati www.seniorsoftware.ro!

    Adresa la care ne puteti contacta este jobs@seniorsoftware.ro

    Cerinte

    De ce cunostinte ai nevoie?
    • Cunostinte minime de SQL Server – sa stii ce inseamna si cum se fac intructiunile SQL pentru manipularea datelor, subinterogarile, join-urile etc.
    • Cunostinte de statistica
    • Persoana increzatoare, amabila si prietenoasa
    • Abilitati de comunicare si dorinta de a interactiona cu persoane diferite
    • Capacitate de invatare si de integrare a cunostintelor
    • Abilitati de organizare si gestionare a timpului in mod eficient
    • Disponibilitate de deplasari
    Constituie un avantaj:
    • Experienta de lucru in FMCG.
    • Experienta de lucru cu un sistem ERP sau cu un soft de gestiune
    • Experienta de lucru/interactiune directa cu clientii

    Responsabilitati

    • Cunoasterea detaliata si intelegerea solutiei SeniorINVENTORY
    • Implementarea solutiei SeniorINVENTORY la clienti (instalare, configurare, training, feedback client)
    • Asigurarea de suport utilizatorilor in perioada de implementare a sistemului
    • Colaborarea permanenta cu Project Manager-ul pentru planificarea implementarilor si realizarea documentatiei de implementare
    • Gestionarea activitatilor proprii si realizarea periodica a rapoartelor de activitate

    CE ITI OFERIM?
    • Pachet salarial atractiv, peste media pietei;
    • Servicii medicale private;
    • Decont pentru activitatile sportive;
    • Dezvoltare personala: suport constant pentru integrare, acces la traininguri, carti de specialitate;
    • Profesionalism, proiecte interesante si provocatoare;
    • Conditii excelente de munca;
    • Colectiv tanar si placut;
    • Posibilitatea de avansare in cadrul companiei.

    Alte informatii

    -Pachet salarial atractiv;
    - Un mediu de lucru relaxant, insa profesional care incurajeaza invatarea si dezvoltarea;
    - Profesionalism, proiecte interesante si provocatoare;
    - Servicii medicale private;
    - Decont pentru activitatile sportive;
    - Zi de fructe si cafea la discretie;
    - Conditii excelente de munca;
    - Posibilitatea de avansare in cadrul companiei.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Hybrid

    Remote

    Vezi job-uri similare (338)