Analist de business
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Inetum Romania active.Vezi toate job-urile Analist de business active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro |
Angajator: | Inetum Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 04.04.2017 |
Remote work: | On-site |
About Inetum, Positive digital flow:
Inetum is an IT services company that provides digital services and solutions and a global group that helps companies and institutions to get the most out of digital flow. The Inetum group is committed towards all these players to innovate, continue to adapt and stay ahead. With its multi-expert profile, Inetum offers its clients a unique combination of proximity, a sectorial organization and solutions of industrial quality. Operating in more than 26 countries, the Group has nearly 27,000 employees and in 2020 generated revenues of €1,965 billion.
Inetum Romania is an important player in the IT services and solutions market in our country, with over 15 years of activity. It is a stable, growing and profitable company with over 500 employees who provides IT consulting services, infrastructure and software development assistance, digital services implementation and support.
In an Agile format, our teams work on cloud initiatives, application development, business intelligence, automation and digitalization projects that contribute to the profit and evolution of our clients. The diversity of our projects offers team members the opportunity for learning and growth. The company had a turnover of 20 million EURO in 2021.
Cunostinte in domeniul economic / financiar
Cunostinte de management al proceselor
Cunostinte de legislatie generala si specifica ariei sale de activitate
Cunoasterea in detaliu a reglementarilor interne ale Bancii referitoare la aria sa de
activitate
Cunostinte avansate de Operare MS Office
Engleza-nivel avansat
Raspunde de evaluarea solicitarilor de raportare venite de la structurile beneficiare
Evalueaza solicitarile primite in raport cu criteriile de admisibilitate
Estimeaza efortul necesar realizarii solicitarilor si le clasifica in functie de acesta in Business as Usual (BaU), Initiativa minora (Small Initiative) sau Proiect
Raspunde de analizarea in detaliu a solicitarilor de raportare venite de la structurile beneficiare
Identifica nevoile concrete ale structurilor beneficiare prin organizarea de interviuri, analize ale documentatiei primite, studii de caz, scenarii, analiza fluxurilor de lucru si a diagramelor
Transpune in documentatie nevoile identificate, respectiv realizeaza specificatiile de business pentru fiecare solicitare primita spre rezolvare in formatul specific agreat
Obtine aprobarea specificatiilor si, daca este cazul, a noii reclasificari/reprioritizari de catre beneficiarii solicitarii
Contribuie la realizarea designului raportarii, alaturi de Specialistul de Raportare
Impreuna cu echipa tehnica alocata pentru implementarea unei solicitari, realizeaza prototipul viitoarei solutii
Valideaza impreuna cu Structura Beneficiara prototipul de raport, asigurandu-se astfel ca Solutia IT propusa este conforma nevoilor de business
Contribuie la realizarea testelor de acceptanta (UaT-uri) si la pregatirea datelor de test
Coordoneaza pregatirea nevoilor preliminare testarii, cum ar fi: criterii de acceptanta, scenarii de test, date de care este nevoie, stabilirea mediului de test si asigurarea accesului la acesta pentru toti utilizatorii imnplicati in testare
Contribuie la elaborarea scenariilor care urmeaza sa fie testate de catre structurile beneficiare in cadrul UaT-urilor
Planifica si coordoneaza testele de acceptanta
Aloca incidentele aparute pe parcursul UaT-urilor, spre remediere, echipei tehnice
(specialistul de raportare / Echipa IT, dupa caz), documentand corespunzator
evenimentele
Raspunde de managementul solicitarilor de raportare, in colaborare cu Structurile
Beneficiare
Revizuieste in mod constant rapoartele fiecarei divizii / fiecarui departament pentru a
identifica rapoartele care au nevoie de un design nou si rapoartele iesite din uz, care
trebuie decomisionate
Contribuie, alaturi de echipa tehnica, la pregatirea si la livrarea sesiunilor de instruire pentru utilizatorii finali, astfel incat acestia sa fie capabili sa foloseasca rapoartele standard si sa efectueze analize ad-hoc in functie de necesitate
Beneficii:
Conditii de salarizare atractive
Perioada nedeterminata a contractului
Plan de cariera profesional, academic si financiar
Asigurare medicala
Formari oficiale si certificari
Formare de limba engleza si franceza
Tichete de masa
Evaluare profesionala anuala
Beneficii financiare pe baza parteneriatelor
Mediu de lucru profesionist si prietenos
Infrastructura profesionista
Lucru intr-o echipa multiculturala
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Analist Resurse Umane Hybrid | |
Business Analyst (Remote) Aplica fara CV | |
Junior Business Analyst (banking area) Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (59) |
Raporteaza eroarea la