Analist de business

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Inetum Romania active.


Vezi toate job-urile Analist de business active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: Inetum Romania
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 04.04.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    About Inetum, Positive digital flow:

    Inetum is an IT services company that provides digital services and solutions and a global group that helps companies and institutions to get the most out of digital flow. The Inetum group is committed towards all these players to innovate, continue to adapt and stay ahead. With its multi-expert profile, Inetum offers its clients a unique combination of proximity, a sectorial organization and solutions of industrial quality. Operating in more than 26 countries, the Group has nearly 27,000 employees and in 2020 generated revenues of €1,965 billion.

    Inetum Romania is an important player in the IT services and solutions market in our country, with over 15 years of activity. It is a stable, growing and profitable company with over 500 employees who provides IT consulting services, infrastructure and software development assistance, digital services implementation and support.

    In an Agile format, our teams work on cloud initiatives, application development, business intelligence, automation and digitalization projects that contribute to the profit and evolution of our clients. The diversity of our projects offers team members the opportunity for learning and growth. The company had a turnover of 20 million EURO in 2021.

    Cerinte

    Cunostinte in domeniul economic / financiar
    Cunostinte de management al proceselor
    Cunostinte de legislatie generala si specifica ariei sale de activitate
    Cunoasterea in detaliu a reglementarilor interne ale Bancii referitoare la aria sa de
    activitate
    Cunostinte avansate de Operare MS Office
    Engleza-nivel avansat

    Responsabilitati

    Raspunde de evaluarea solicitarilor de raportare venite de la structurile beneficiare
    Evalueaza solicitarile primite in raport cu criteriile de admisibilitate
    Estimeaza efortul necesar realizarii solicitarilor si le clasifica in functie de acesta in Business as Usual (BaU), Initiativa minora (Small Initiative) sau Proiect
    Raspunde de analizarea in detaliu a solicitarilor de raportare venite de la structurile beneficiare
    Identifica nevoile concrete ale structurilor beneficiare prin organizarea de interviuri, analize ale documentatiei primite, studii de caz, scenarii, analiza fluxurilor de lucru si a diagramelor
    Transpune in documentatie nevoile identificate, respectiv realizeaza specificatiile de business pentru fiecare solicitare primita spre rezolvare in formatul specific agreat
    Obtine aprobarea specificatiilor si, daca este cazul, a noii reclasificari/reprioritizari de catre beneficiarii solicitarii
    Contribuie la realizarea designului raportarii, alaturi de Specialistul de Raportare
    Impreuna cu echipa tehnica alocata pentru implementarea unei solicitari, realizeaza prototipul viitoarei solutii
    Valideaza impreuna cu Structura Beneficiara prototipul de raport, asigurandu-se astfel ca Solutia IT propusa este conforma nevoilor de business
    Contribuie la realizarea testelor de acceptanta (UaT-uri) si la pregatirea datelor de test
    Coordoneaza pregatirea nevoilor preliminare testarii, cum ar fi: criterii de acceptanta, scenarii de test, date de care este nevoie, stabilirea mediului de test si asigurarea accesului la acesta pentru toti utilizatorii imnplicati in testare
    Contribuie la elaborarea scenariilor care urmeaza sa fie testate de catre structurile beneficiare in cadrul UaT-urilor
    Planifica si coordoneaza testele de acceptanta
    Aloca incidentele aparute pe parcursul UaT-urilor, spre remediere, echipei tehnice
    (specialistul de raportare / Echipa IT, dupa caz), documentand corespunzator
    evenimentele
    Raspunde de managementul solicitarilor de raportare, in colaborare cu Structurile
    Beneficiare
    Revizuieste in mod constant rapoartele fiecarei divizii / fiecarui departament pentru a
    identifica rapoartele care au nevoie de un design nou si rapoartele iesite din uz, care
    trebuie decomisionate
    Contribuie, alaturi de echipa tehnica, la pregatirea si la livrarea sesiunilor de instruire pentru utilizatorii finali, astfel incat acestia sa fie capabili sa foloseasca rapoartele standard si sa efectueze analize ad-hoc in functie de necesitate

    Alte informatii

    Beneficii:
    Conditii de salarizare atractive
    Perioada nedeterminata a contractului
    Plan de cariera profesional, academic si financiar
    Asigurare medicala
    Formari oficiale si certificari
    Formare de limba engleza si franceza
    Tichete de masa
    Evaluare profesionala anuala
    Beneficii financiare pe baza parteneriatelor
    Mediu de lucru profesionist si prietenos
    Infrastructura profesionista
    Lucru intr-o echipa multiculturala

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Sibiu, Timisoara,

    Aplica fara CV
    Remote

    Vezi job-uri similare (59)