Trade marketing specialist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Bimbo Romania (Vel Pitar) active.


Vezi toate job-urile Trade marketing specialist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Publicitate - Agentii publicitate active pe Hipo.ro

Angajator: Bimbo Romania (Vel Pitar)
Domeniu:
  • Management - Consultanta
  • Marketing
  • Publicitate - Agentii publicitate
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 02.03.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Grupo Bimbo Romania, cea mai mare companie de baking din lume, prezenta in 34 de tari, detine din anul 2023 masterbrandul Vel Pitar pe piata din Romania. Misiunea globala a companiei este aceea de a "hrani o lume mai buna", printr-un portofoliu de produse nutrivite si delicioase, ce raspund nevoilor consumatorilor, crescute sub branduri apreciate cu ajutorul unei echipe valoroase de peste 148,000 de oameni in jurul lumii.

    VelPitar este lider pe piata romaneasca a produselor de panificatie si un jucator important in domeniul specialitatilor de cofetarie si patiserie, biscuiti si produse de morarit. Vel Pitar detine mai mult de 20% din piata de paine feliata din Romania, iar oferta de produse se regaseste zilnic pe masa a peste 1.500.000 de romani.

    Cerinte

    Nivel de studii: Superioare, preferabil studii economice / marketing
    Experienta: Minim 3 ani experienta intr-un post similar.
    Cunoasterea proceselor de vanzare - cumparare si de negociere
    Cunostinte de marketing si trade marketing;
    Cunostinte despre piata de FMCG;
    Utilizare calculator la nivel foarte bun: MS Office, Internet;
    Limba engleza – nivel avansat;
    Capacitate de planificare şi organizare. Gandire analitica si sintetica. Abilitati de comunicare si negociere. Abilitati de prezentare. Capacitatea de a coordona proiecte (project management).

    Responsabilitati

    Asigura conexiunea dintre departamentele de vanzari si marketing, centralizand, analizand si sintetizand datele specifice celor doua departamente, supervizand modul de comunicare si de implementare a initiativelor specifice acestora in raport cu fiecare canal de vanzare al companiei.
    • Ofera suport activ specific fiecarui canal si tip de magazine prin crearea si implementarea de programe de promovare pentru brandurile companiei.
    • Analizeaza pe de-o parte vanzarile realizate, iar pe de alta parte piata si concurenta. Realizeaza vizite in teren atat inaintea actiunilor promotionale (obtinere aprobari, obtinere informatii din piata) cat si in perioada actiunilor promotionale pentru monitorizarea bunei desfasurari a acestora si realizarea feedback-ului catre cei interesati;
    • Propune si participa la conceperea si realizarea materialelor cu caracter promotional sau publicitar in functie de necesitatile actiunii promotionale planificate.
    • Realizeaza prezentari de descriere a actiunilor intreprinse catre forta de vanzare, monitorizeaza si informeaza privind concursuri organizate catre forta de vanzari.
    • Creeaza standardele de merchandising/promotii (vizibilitate, preturi, modalitatile de utilizare si amplasare a materialelor promotionale/ publicitare) pentru toti clientii si pentru toate activitatile conexe;
    • Elaboreaza, implementeaza si monitorizeaza planul trimestrial/ lunar/ anual al promotiilor si activitatilor promotionale, pe brandurile companiei in zona de care este responsabil, pe toate canalele (atat traditional trade cat si Key Accounts).
    • Organizeaza si coordoneaza activitatile de training catre forta de vanzari legate de produs sau specifice
    • Coordoneaza activitatile legate de gestionarea marcilor proprii in relatia cu tertii

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (152)