Analist marketing
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Bimbo Romania (Vel Pitar) active.Vezi toate job-urile Analist marketing active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Management Trainee active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro |
Angajator: | Bimbo Romania (Vel Pitar) |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 19.04.2018 |
Remote work: | On-site |
Grupo Bimbo Romania, cea mai mare companie de baking din lume, prezenta in 34 de tari, detine din anul 2023 masterbrandul Vel Pitar pe piata din Romania. Misiunea globala a companiei este aceea de a "hrani o lume mai buna", printr-un portofoliu de produse nutrivite si delicioase, ce raspund nevoilor consumatorilor, crescute sub branduri apreciate cu ajutorul unei echipe valoroase de peste 148,000 de oameni in jurul lumii.
VelPitar este lider pe piata romaneasca a produselor de panificatie si un jucator important in domeniul specialitatilor de cofetarie si patiserie, biscuiti si produse de morarit. Vel Pitar detine mai mult de 20% din piata de paine feliata din Romania, iar oferta de produse se regaseste zilnic pe masa a peste 1.500.000 de romani.
Ce trebuie sa ai?
- Experienta de minim 1 an de marketing si trade marketing/vanzari in FMCG
- Experienta in cercetari calitative si sondaje piata - preferabil
- Foarte bune cunostinte de operare PC (Excel, PowerPoint, Word);
- Orientat catre rezultate; capacitate de rezolvare a problemelor
- Abilitati de comunicare
- Capacitate de intelegere a indicatorilor financiari
- Personalitate onesta in relatiile cu ceilalti
- Capacitate de automotivare
- Permis categoria B – preferabil
Daca indeplinesti cerintele de mai sus si esti o persoana dinamica, receptiva, care sa aiba initiativa, sa fie responsabila si atenta la detalii te vom RECRUTA cu siguranta.
Printre activitatile pe care le vei avea se numara:
- Coordonarea colectarii periodice de informatii din piata despre preturi si vanzari, precum si centralizarea, analiza, interpretare si recomandari
- Realizarea si analiza rapoartelor de marketing, pe baza datelor de Retail Audit, cercetare de piata si a datelor interne de vanzari
- Studii de piata: suport in definirea obiectivelor, a metodologiei, realizarea chestionarelor de studiu de piata, obtinerea de date publice
- Centralizarea datelor cantitative provenite din chestionare
- Participa la discutiile libere din care se extrag date calitative
- Cauta informatii pe internet, necesare in realizarea strategiilor de marketing locale
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Cybersecurity Services Product Marketing Manager BUCURESTI, | |
Brand Marketing Leader, IBM Consulting Hybrid | |
Global Partner Marketing Development Fund (MDF) Program Manager Hybrid | |
Vezi job-uri similare (122) |
Raporteaza eroarea la