Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Consilier Resurse Umane Elvetia
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Societe Generale Global Solution Centre active.Vezi toate job-urile Consilier Resurse Umane Elvetia active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro |
Angajator: | Societe Generale Global Solution Centre |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 06.03.2018 |
Remote work: | On-site |
Societe Generale Global Solution Centre (SG GSC) is a business solution center for Societe Generale, one of the largest European financial groups. We provide high-quality professional services for more than 35 countries in various fields of activity – Finance & Accounting, Human Resources, Information Technology, Know Your Customer, Compliance and Business Advisory. Our mission is to be a partner of choice, valued for owning, transforming and innovating through best in class talent.
Cerinte
1. Studii si cunostinte:
Studii superioare, preferabil in domeniul economiei/stiintelor sociale/RU etc
Cunostinte medii/avansate de specialitate si experienta in domeniul RU
Buna cunoastere Microsoft Office, in special Excel
Limbi straine obligatorii: franceza(avansat), engleza (avansat)
2. Experienta
Experienta de consilier RU de 1 an este un avantaj
Experienta in BPO reprezinta un avantaj
3. Abilitati
Orientat spre rezultate, abordare proactiva a subiectelor de RU din zona sa de activitate
Abilitati de interactiune la nivel avansat
Abilitati de munca in echipa si de a contribui prin eforturile proprii la obtinerea obiectivelor echipei
Abilitatea de analiza a situatiilor complexe, de intelegere a mediului in care actioneaza, capacitatea de a intelege esenta problemelor si de a oferi rapoarte cuprinzatoare si concludente catre management si catre Superiorul direct
Capacitatea de a identifica si atenua riscurile in aria sa de activitate
Bune abilitati de comunicare
Excelente abilitati de prezentare si intelegere a limbajului specific de afaceri
Abilitati excelente de rezolvare a problemelor si luarea a deciziilor operationale, in masura responsabilitatilor definite
1. Desfasoara operatiuni de gestiune a datelor si activitati administrative si gestioneaza tichetele corespunzatoare:
Furnizeaza la timp si calitativ servicii tranzactionale si administrative de resurse umane, conform sarcinilor alocate si respectand procesele definite si SLA-urile:
o administrare angajari – introducere de date, pregatirea contractelor;
o gestiunea datelor si dosarelor angajatilor – crearea si modificarea datelor personale, crearea si modificarea datelor profesionale, intocmirea documentelor (de ex. acte aditionale la contracte, adeverinte pentru angajati, contracte etc);
o administrare compensatii – actualizari ale compensatiilor (in conformitate cu revizuirea anuala a compensatiilor sau la cerere) si intocmirea documentelor aferente – de ex. scrisori despre salarii, acte aditionale la contracte;
o primirea si verificarea documentatiei de suport pentru activitatile aferente proceselor din perimetru (in format electronic)
o arhivarea electronica a documentelor aferente sarcinilor gestionate, in conformitate cu principiile EDM
o activitati de payroll/salarizare: inregistrare informatii pentru plata lunara a salariilor si verificari, din toate activitatile gestionate de catre SSC sau Echipa locala HR a Elvetiei, cu impact payroll;
Comunica cu angajatii si/sau reprezentantii de resurse umane ai clientilor interni – de exemplu pentru a solicita informatii corective sau suplimentare, a confirma primirea solicitarilor de procesat etc.
Solutioneaza intrebarile / solicitarile referitoare la gestiunea datelor escaladate de Contact Center RU, efectuand analiza necesara, dupa caz;
Escaladeaza cazurile pe care nu le poate gestiona, catre persoanele abilitate, in conformitate cu politicile definite si SLA-urile si urmareste rezolvarea acestora.
2. Gestioneaza tichetele legate de activitatile desfasurate
Asigura documentatia corespunzatoare si actualizarea tuturor tichetelor gestionate in aplicatia Neocase
Urmareste tichetele escalate, daca este cazul, pentru a asigura rezolvarea lor
3. Sustine gestiunea bazei de cunostinte si imbunatatirea continua
Contribuie cu informatii pentru baza de cunostinte a CSS Swiss pe teme conform proceselor de gestiune a datelor
Isi impartaseste cunostintele si ii sprijina pe colegi sa-si indeplineasca sarcinile zilnice
Identifica si sustine implementarea initiativelor de imbunatatire continua a performantei sale sau a proceselor, procedurilor si instrumentelor de gestiune a datelor
Doar Managerul realizeaza actiuni de Delegare, atunci cand este cazul:
Managerul poate delega atributiile colegilor din cadrul aceleiasi echipe.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Specialist Resurse Umane Aplica fara CV | |
STAGII DE PRACTICA IN RESURSE UMANE Aplica fara CV | |
Programe de internship, trainee sau joburi entry-level in Resurse Umane Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (30) |
Raporteaza eroarea la