Consilier Resurse Umane Elvetia

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Societe Generale Global Solution Centre active.


Vezi toate job-urile Consilier Resurse Umane Elvetia active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: Societe Generale Global Solution Centre
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 06.03.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Societe Generale Global Solution Centre (SG GSC) is a business solution center for Societe Generale, one of the largest European financial groups. We provide high-quality professional services for more than 35 countries in various fields of activity – Finance & Accounting, Human Resources, Information Technology, Know Your Customer, Compliance and Business Advisory. Our mission is to be a partner of choice, valued for owning, transforming and innovating through best in class talent.

    Cerinte

    1. Studii si cunostinte:
     Studii superioare, preferabil in domeniul economiei/stiintelor sociale/RU etc
     Cunostinte medii/avansate de specialitate si experienta in domeniul RU
     Buna cunoastere Microsoft Office, in special Excel
     Limbi straine obligatorii: franceza(avansat), engleza (avansat)
    2. Experienta
     Experienta de consilier RU de 1 an este un avantaj
     Experienta in BPO reprezinta un avantaj
    3. Abilitati
     Orientat spre rezultate, abordare proactiva a subiectelor de RU din zona sa de activitate
     Abilitati de interactiune la nivel avansat
     Abilitati de munca in echipa si de a contribui prin eforturile proprii la obtinerea obiectivelor echipei
     Abilitatea de analiza a situatiilor complexe, de intelegere a mediului in care actioneaza, capacitatea de a intelege esenta problemelor si de a oferi rapoarte cuprinzatoare si concludente catre management si catre Superiorul direct
     Capacitatea de a identifica si atenua riscurile in aria sa de activitate
     Bune abilitati de comunicare
     Excelente abilitati de prezentare si intelegere a limbajului specific de afaceri
     Abilitati excelente de rezolvare a problemelor si luarea a deciziilor operationale, in masura responsabilitatilor definite

    Responsabilitati

    1. Desfasoara operatiuni de gestiune a datelor si activitati administrative si gestioneaza tichetele corespunzatoare:
     Furnizeaza la timp si calitativ servicii tranzactionale si administrative de resurse umane, conform sarcinilor alocate si respectand procesele definite si SLA-urile:
    o administrare angajari – introducere de date, pregatirea contractelor;
    o gestiunea datelor si dosarelor angajatilor – crearea si modificarea datelor personale, crearea si modificarea datelor profesionale, intocmirea documentelor (de ex. acte aditionale la contracte, adeverinte pentru angajati, contracte etc);
    o administrare compensatii – actualizari ale compensatiilor (in conformitate cu revizuirea anuala a compensatiilor sau la cerere) si intocmirea documentelor aferente – de ex. scrisori despre salarii, acte aditionale la contracte;
    o primirea si verificarea documentatiei de suport pentru activitatile aferente proceselor din perimetru (in format electronic)
    o arhivarea electronica a documentelor aferente sarcinilor gestionate, in conformitate cu principiile EDM
    o activitati de payroll/salarizare: inregistrare informatii pentru plata lunara a salariilor si verificari, din toate activitatile gestionate de catre SSC sau Echipa locala HR a Elvetiei, cu impact payroll;
     Comunica cu angajatii si/sau reprezentantii de resurse umane ai clientilor interni – de exemplu pentru a solicita informatii corective sau suplimentare, a confirma primirea solicitarilor de procesat etc.
     Solutioneaza intrebarile / solicitarile referitoare la gestiunea datelor escaladate de Contact Center RU, efectuand analiza necesara, dupa caz;
     Escaladeaza cazurile pe care nu le poate gestiona, catre persoanele abilitate, in conformitate cu politicile definite si SLA-urile si urmareste rezolvarea acestora.

    2. Gestioneaza tichetele legate de activitatile desfasurate
     Asigura documentatia corespunzatoare si actualizarea tuturor tichetelor gestionate in aplicatia Neocase
     Urmareste tichetele escalate, daca este cazul, pentru a asigura rezolvarea lor

    3. Sustine gestiunea bazei de cunostinte si imbunatatirea continua
     Contribuie cu informatii pentru baza de cunostinte a CSS Swiss pe teme conform proceselor de gestiune a datelor
     Isi impartaseste cunostintele si ii sprijina pe colegi sa-si indeplineasca sarcinile zilnice
     Identifica si sustine implementarea initiativelor de imbunatatire continua a performantei sale sau a proceselor, procedurilor si instrumentelor de gestiune a datelor

    Doar Managerul realizeaza actiuni de Delegare, atunci cand este cazul:
     Managerul poate delega atributiile colegilor din cadrul aceleiasi echipe.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Brasov, Timisoara,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Timisoara, Job national

    Vezi job-uri similare (30)