Responsabil magazin

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile UPC Romania active.


Vezi toate job-urile Responsabil magazin active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: UPC Romania
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Deva
  • Actualizat la: 03.03.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Suntem prezenți în peste 300 de localități cu serviciile noastre de televiziune (digitală, analogică și prin satelit) și telefonie, conectăm 1.179.500 de clienți la universul digital, prin tehnologii de ultimă generație, oferim customer experience și ne bucurăm de un portofoliu bogat de produse și servicii, unele aduse în premieră în România.
    Alege să fii și tu unul dintre membrii echipei UPC România!

    Cerinte

    Experienta in domeniul vanzarilor;
    Experienta de minim 6 luni in coordonare;
    Cunostinte foarte bune de operare pe calculator – aplicatii MS Office (excel, ppt); Cunostinte despre networking (cablu, fibra optica, wireless) si telefonie reprezintă un avantaj;
    Capacitatea de a reactiona rapid si de a gasi solutii optime in situatii de criza, rabdare si rezistenta la stres;
    Abilitati de organizare si planificare;
    Orientare catre rezultate;
    Abilitatea de a-i inspira si motiva pe ceilalti
    Abilitati de lucru in colaborare si influentarea celorlalti in lucrul in echipa;
    Adaptabilitate si suport in schimbare;
    Abilitatea de autoevaluare si continua perfectionare.

    Responsabilitati

    - Gestioneaza activitatea generala a magazinelor de care este responsabil (planifica, coordoneaza, controleaza si evalueaza activitatea magazinelor) astfel incat sa mentina un standard inalt operational;

    - Este responsabil pentru inductia si formarea noilor angajati – Conslieri Portofoliu Clienti;

    - Ofera suport consilierilor din echipa in vederea promovarii proactive a serviciilor UPC cu scopul de a atinge obiectivele de vanzare si venituri alocate, conform strategiei companiei;

    - Se asigura ca prin intermediul magazinelor sunt transmise corect si cu profesionalism informatiile adecvate privind campaniile promotionale si deciziile companiei (schimbari in grila de programe, tarife, promotii si oferte speciale, campanii de promovare, etc), ofera suport la implementarea lor;

    - Preia spre rezolvare cazurile dificile de la consilierii din zona sa, le rezolva sau le deleaga catre coordonatorul zonal;

    - Urmareste realizarea completa a procesului de interactiune cu clientul, pornind de la momentul de identificare a nevoii pana la momentul solutionarii acesteia

    - Sustine indeplinirea obiectivelor trasate pentru fiecare consilier si magazin din zona portofoliului de clienti de care este responsabil, in concordanta cu targetul setat prin oferirea de suport feedback constant echipei cu privire la fiecare aspect al activitatii (atitudine, respectare procese si proceduri, mod de interactiune cu clientii, respectare standarde, performanta);

    - Raspunde la nivelul magazinelor din zona arondata de stocul materialelor informative, tipizatelor (contracte, cereri) sau a materialelor promotionale, de amenajarea spatiului (aspect interior si exterior, afisaj), precum si de tinuta si comportamentulul personalului din magazine.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Deva,

    Aplica fara CV
    Deva, Hunedoara, Orastie,

    Deva,

    Vezi job-uri similare (6)