Inginer Senior Servicii De Date Mobile

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.


Vezi toate job-urile Inginer Senior Servicii De Date Mobile active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Orange Romania Communications
Domeniu:
  • Inginerie
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 01.03.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021.
    Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.

    Cerinte

    Studii
     Studii superioare – diploma de master a unei institutii de invatamant superior cu profil tehnic (Telecomunicatii, Electronica, Automatica si Calculatoare etc);

    Experienta în muncă:
     Minim 4 ani experienta in retele de telecomunicatii;
     Experienta in limbaje de programare (C++, Java/JSLEE, etc);
     Experienta in protocoale de semnalizare (SS7, Diameter, Radius, etc) este un plus;

    Cunostinte, Aptitudini & Abilităti:
     Cunostinte nivel mediu si avansat in cel putin 3 din urmatoarele domenii:
    o Service oriented architecture (SOA)
    o Web Services
    o Java/JSLEE
    o TCP/IP
    o LDAP
    o SOAP/REST/XML
    o SQL
    o UNIX/LINUX Scripting
     Cunostinte MS Office – nivel avansat;
     Limba engleza (scris, citit, vorbit) – nivel avansat;
     Capacitate analitica;
     Capacitate de lucru in echipa;
     Bune abilitati de organizare si prioritizare;
     Orientare catre client;
     Orientare catre rezultate;
     Bune abilitati de comunicare (verbala si scrisa).



    Responsabilitati

    SCOP: Responsabil pentru proiectarea, dezvoltarea si implementarea serviciilor de date mobile folosind platforme de tip SDP (Service Delivery Platform).

    RESPONSABILITĂŢI:

     In faza de planificare a dezvoltarii serviciilor: colectează si analizează cerintele, determină si defineste cerintele tehnice si specificatiile functionale
     Lucrează la fazele de design si implementare ale proiectelor, fiind implicat in design-ul solutiei, definire specificatii, selectia furnizorului, evaluare, definirea criteriilor de testare si acceptanta, definirea KPI-urilor.
     Oferă asistentă clientilor interni cu privire la definirea specificatiilor pentru servicii ce necesita dezvoltare si sistemele ce necesita integrare cu SDP si este responsabil de furnizarea solutiilor tehnice.
     Elaborează si mentine documentatia specifică proiectului/serviciului din aria de responsabilitate pentru a asigura transferul de informatie în cadrul echipei.
     In faza de implementare a serviciilor: lucrează impreuna cu echipele interne si/sau terti pentru a implementa cerintele tehnice pentru servicii sau sisteme si pentru a integra componentele în sistemele deja existente.
     Are rol de intermediar între terti si companie pentru a procura, dezvolta si/sau integra componentele în sistemele existente si de a asigura faptul că implementările sunt în conformitate cu standardele si principiile companiei.
     Este responsabil de definirea planului de testare pentru a asigura corecta implementare a cerintelor serviciului si/sau sistemului.
     Garantează tranzitia serviciilor si/sau sistemelor implementate către echipele de suport operational pentru a asigura disponibilitatea suportul cuvenit într-o maniera eficientă.
     In faza operationala a serviciilor: pregăteste ordine de lucru specifice pentru echipele operationale pentru a implementa servicii noi sau pentru a modifica configuratii ale sistemelor deja existente.
     Este responsabil de implementarea ordinelor de lucru pentru asigurarea respectării indicatorilor de performantă (KPI) asociati sistemelor si/sau serviciilor.
     Monitorizează constant serviciile si KPI-urile sistemelor, oferă support si recomandări pentru upgrade-uri sau optimizări în aria de responsabilitate, pentru a asigura respectarea specificatiilor clientului.