Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Contabil cu experienta - Bacau
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Architected Business Solutions active.Vezi toate job-urile Contabil cu experienta - Bacau active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro |
Angajator: | Architected Business Solutions |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 23.02.2017 |
Remote work: | On-site |
Architected Business Solutions (ABS) is a business management consulting group headquartered in Bucharest, with offices in Istanbul and Delhi, structured on three business lines – Business Consulting, member of Ebeltoft International Retail Consulting, Technology Solutions, partner of IDS Scheer/Software AG, SAP and Oracle, and Financial Services.
We deliver solutions to our clients’ challenges by blending the know-how of local and international expertise. Our integrated suite of business solutions has the unique objective: to offer our clients a one-stop-shop for Business Transformation.
Profilul așteptat al candidaților este urmatorul:
- Cel putin 3 ani experienta in pozitia de Contabil, avand cunoștințe de contabilitate financiară, contabilitate de gestiune și controlul costurilor;
- Cunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul fiscal, financiar si contabil;
- Cunoștințe medii de limba engleză;
- Cunoștințe avansate de operare MS Office (in special Excel);
- Cunoștințe de operare sistem ERP - SAP (optional).
- Abilități bune de comunicare scrisă și orală;
- Dedicare profesională, inițiativă, responsabilitate, capacitate de muncă individuală și în echipă.
Ne aflam în căutarea unei persoane pentru poziția de Contabil in Bacau, care va avea urmatoarele responsabilitati:
- Intocmeste registrul de casa si documentele justificative privind intrarea/iesirea de numerar.
- Verifica corectitudinea documentelor privind activitatea de trezorerie si se asigura ca acestea respecta prevederile legale in vigoare.
- Inregistreaza facturi de furnizori.
- Emite si contabilizeaza facturile pentru clienti.
- Inregistreaza incasarile si platile conform extraselor de cont.
- Opereaza incasarile si platile in numerar conform registrului de casa.
- Opereaza avansurile din trezorerie conform deconturilor.
- Intocmeste corect si la timp declaratii catre autoritati.
- Verifica zilnic soldurilor din banca, casa si avansuri din trezorerie.
- Executa și urmăreste plățile către furnizori, organele fiscale și bancare.
- Urmăreste incasarile de la clienti.
- Tine evidența mijloacelor fixe și a obiectelor de inventar.
- Organizeaza și participa la intocmirea lucrarilor de inchidere a exercitiului financiar-contabil, la operatiunile de inventariere a patrimoniului urmarind modul de valorificare a rezultatelor inventarierii.
- Reprezinta societatea in cazurile incredintate prin delegare.
- Executa alte sarcini solicitate de managementul societatii.
- Pastreaza confidentialitatea informatiilor si a documentelor legale.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Financial Controller with German Timisoara, | |
Finance Manager Aplica fara CV | |
Finance and Accounting Manager Hybrid | |
Vezi job-uri similare (469) |
Raporteaza eroarea la