Contabil cu experienta - Bacau

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Architected Business Solutions active.


Vezi toate job-urile Contabil cu experienta - Bacau active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: Architected Business Solutions
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Bacau
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 23.02.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Architected Business Solutions (ABS) is a business management consulting group headquartered in Bucharest, with offices in Istanbul and Delhi, structured on three business lines – Business Consulting, member of Ebeltoft International Retail Consulting, Technology Solutions, partner of IDS Scheer/Software AG, SAP and Oracle, and Financial Services.
     
    We deliver solutions to our clients’ challenges by blending the know-how of local and international expertise. Our integrated suite of business solutions has the unique objective: to offer our clients a one-stop-shop for Business Transformation.

    Cerinte

    Profilul așteptat al candidaților este urmatorul:

    - Cel putin 3 ani experienta in pozitia de Contabil, avand cunoștințe de contabilitate financiară, contabilitate de gestiune și controlul costurilor;
    - Cunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul fiscal, financiar si contabil;
    - Cunoștințe medii de limba engleză;
    - Cunoștințe avansate de operare MS Office (in special Excel);
    - Cunoștințe de operare sistem ERP - SAP (optional).
    - Abilități bune de comunicare scrisă și orală;
    - Dedicare profesională, inițiativă, responsabilitate, capacitate de muncă individuală și în echipă.

    Responsabilitati

    Ne aflam în căutarea unei persoane pentru poziția de Contabil in Bacau, care va avea urmatoarele responsabilitati:

    - Intocmeste registrul de casa si documentele justificative privind intrarea/iesirea de numerar.
    - Verifica corectitudinea documentelor privind activitatea de trezorerie si se asigura ca acestea respecta prevederile legale in vigoare.
    - Inregistreaza facturi de furnizori.
    - Emite si contabilizeaza facturile pentru clienti.
    - Inregistreaza incasarile si platile conform extraselor de cont.
    - Opereaza incasarile si platile in numerar conform registrului de casa.
    - Opereaza avansurile din trezorerie conform deconturilor.
    - Intocmeste corect si la timp declaratii catre autoritati.
    - Verifica zilnic soldurilor din banca, casa si avansuri din trezorerie.
    - Executa și urmăreste plățile către furnizori, organele fiscale și bancare.
    - Urmăreste incasarile de la clienti.
    - Tine evidența mijloacelor fixe și a obiectelor de inventar.
    - Organizeaza și participa la intocmirea lucrarilor de inchidere a exercitiului financiar-contabil, la operatiunile de inventariere a patrimoniului urmarind modul de valorificare a rezultatelor inventarierii.
    - Reprezinta societatea in cazurile incredintate prin delegare.
    - Executa alte sarcini solicitate de managementul societatii.
    - Pastreaza confidentialitatea informatiilor si a documentelor legale.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Timisoara,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Strainatate,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (469)