Analist Resurse Umane

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Grupul Holcim Romania active.


Vezi toate job-urile Analist Resurse Umane active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: Grupul Holcim Romania
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.02.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Despre Holcim România

    Grupul de companii Holcim România include Holcim România (două fabrici de ciment în Câmpulung și Aleșd, o fabrică de BCA la Adjud, o stație de măcinare, 28 stații de betoane, patru stații de agregate, două stații de lianți speciali, trei terminale de ciment, trei puncte de lucru pentru pre-tratarea deșeurilor - prin Geocycle) și Somaco Grup Prefabricate (cinci fabrici de prefabricate).

    Grupul de companii Holcim România activează în zona producției de materiale de construcții performante, având ca principal obiectiv tranziția către o afacere complet sustenabilă, prin dezvoltarea unor produse cu amprentă de carbon cât mai redusă și printr-o preocupare constantă pentru protecția mediului. Toate proiectele companiei lucrează în sinergie pentru consumul responsabil de resurse naturale, utilizarea de tehnologii eficiente energetic, reducerea emisiilor, scăderea impactului din transport prin optimizarea traseelor de distribuție și prioritizarea mijloacelor cu consum redus de combustibil.

    Specialiștii Holcim dezvoltă materiale pentru viitor bazându-se pe inovație și digitalizare, având ca principali vectori responsabilitatea socială și față de mediu, pentru comunități mai sustenabile, într-o economie circulară. În total, Grupul Holcim România are aproximativ 2000 de angajați.

    Cerinte

    - Studii superioare, preferabil profil economic.
    - Experienta minim 1 an intr-un post similar.
    - Cunoasterea legislatiei din domeniul dreptului muncii si al salarizarii.
    - Cunostinte computer: Excel (avansat), Word, PowerPoint, baze de date (reprezinta un avantaj).
    - Excelente abilitati de comunicare si relationare.
    - Capacitate de analiza si atentie la detalii.
    - Initiativa si orientare catre rezultat.
    - Cunostinte de limba engleza: nivel intermediar.

    Responsabilitati

    - Gestioneaza documentele specifice de evidenta a angajatilor.
    - Asigura actualizarea bazelor de date si a registrului electronic.
    - Intocmeste, gestioneaza si verifica modul de calcul a veniturilor salariale si administreaza beneficiile angajatilor.
    - Ofera suport si indrumare angajatilor si managerilor cu privire la procesele de resurse umane.
    - Realizeaza rapoarte pentru calculul si analiza indicatorilor specifici de resurse umane.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Brasov, Timisoara,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Timisoara, Job national

    Vezi job-uri similare (13)