Back Office Assistant

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Temps active.


Vezi toate job-urile Back Office Assistant active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Administratie - Stiinte politice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Angajator: Temps
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Administratie - Stiinte politice
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.02.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Temps is the leading company providing integrated HR services and workforce solutions for white collars professionals. Founded in 2011 as part of an IT group, historically we build our core expertise for the IT&C sector. Temps capitalized the market knowledge and expended its expertise to expanding industry sectors. The company has been growing out of passion for an outstanding performance for both candidates and clients. We continuously invest in technology and process digitalization as key components for a flexible and effective service.

    What differentiates us is what makes us stronger as a team. Values are what keeps us together and define us In our efforts to achieve goals, honor commitment and create a great service experience.

    Find your next career opportunity in our list of open positions. If you’re an experienced professional, that’s wonderful. If not, that’s still ok, as long as you have enthusiasm and drive. For us, it’s not about years, it’s about attitude.

    Cerinte

    • Experiența în Call Center de minim 6 luni reprezintă un avantaj
    • Cunoştinţe de MS Office
    • Limba engleză- nivel mediu
    • Buna înțelegere a afacerii Provident la nivelul Call Center și Operațiuni
    • Atitudine prietenoasă, flexibilitate și rezistență la stres
    • Excelente abilităţi de comunicare și ascultare activă
    • Persuasiune și abilitatea de rezolvare a diverselor situații
    • Orientare către client
    • Orientare spre rezultate
    • Spirit de echipă

    Responsabilitati

    • Vei monitoriza și te vei asigura ca solicitările și reclamațiile sunt soluționate conform proceselor și procedurilor existente
    • Vei iniția și vei răspunde apelurilor telefonice și te vei asigura că acestea sunt tratate cu promptitudine si acuratețe
    • Vei cunoaște și vei respecta comportamentele cheie ale relației cu clienții
    • Vei oferi servicii de înalt nivel de calitate clienților, promovând o imagine pozitivă a companiei
    • Te vei implica în diferite proiecte ale departamentului Call Center

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (163)