Analist Credite

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ManpowerGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Analist Credite active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Otopeni
  • Voluntari
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 26.02.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    Sa ai următoarele capabilități:
    • Sa oferi toate informațiile solicitate de către firma de Audit;
    • Sa întocmești ordonanțările de plata către clienți în cazul primirii unor sume necuvenite de la acesta;
    • Sa răspunzi de gestionarea instrumentelor bancare emise de clienți;
    • Sa întocmești diferite rapoarte cu privire la urmărirea activității de credit pentru rețeaua de distribuție;
    • Sa răspunzi de relația cu băncile și fluxurile aferente plaților făcute de către clienți;
    • Sa răspunzi de păstrarea caracterului secret al documentelor și datelor pe care le deține;
    • Asigura o arhivare coerenta, corecta, completa a tuturor documentelor de lucru

    Responsabilitati

    • Răspunde de relația cu băncile și fluxurile aferente plaților făcute de către clienți;
    • Întocmire rapoarte specifice departamentului Credit;
    • Răspunde de păstrarea caracterului secret al documentelor și datelor pe care le deține;
    • Răspunde de realizarea de calitate și la timp a activităților menționate mai jos pentru satisfacerea clienților interni și externi.

    Alte informatii

    Activitate :
    • Înregistrează zilnic în sistemul contabil Neavision încasările din extrasele de cont;
    • Înregistrează în sistemul contabil tranzacțiile din casieriile sucursalelor, reconciliază lunar soldurile finale din registrele de casa cu soldurile finale din sistemul contabil;
    • Participa activ la întocmirea rapoartelor specifice departamentului de Credit;
    • Realizează zilnic aplicarea încasărilor de la clienți pe facturi;
    • Analizează încasările neaplicate, neidentificate și în avans și împreună cu sucursalele încearcă rezolvarea lor;
    • Aplica lunar credit note-uri pe facturi de clienți;
    • Furnizează sucursalelor fisele de clienți solicitate;
    • Efectuează la solicitare sau periodic punctajele cu clienții;
    • Colectează informațiile necesare constituirii dosarului de credit;
    • Face reconcilierea balanțelor de cont cu clienții;

    Beneficii:
    Salariu competitiv + bonuri de masa si asigurare medicala;
    Contract pe perioada nedeterminata;

    Locație:
    Pipera (Global City Business Park);

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (50)