Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Reprezentant relatii clienti INBOUND
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile ManpowerGroup Romania active.Vezi toate job-urile Reprezentant relatii clienti INBOUND active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | ManpowerGroup Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | Student/Absolvent |
Orase: |
|
Actualizat la: | 22.04.2017 |
Remote work: | On-site |
De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.
Cerinte
• Abilitati foarte bune de customer service;
• Persoana comunicativa, amabila, calma, orientata catre client, dornica de o cariera intr-una dintre cele mai valoroase companii din Romania;
• Minim studii medii (diploma de bacalaureat)
In functie de preferintele candidatului si conform profilului acestuia, se poate alege una dintre urmatoarele variante:
Varianta I
• Program: 3 ture saptamanale (7:00 - 15:30 / 9:00 - 17:30 / 13:30 - 22:00) - 2 weekend-uri / luna lucrate, cu liber aferent in timpul saptamanii
• Locatia: Global City - langa metrou Pipera
• Salariul lunar: 1400 lei net + bonuri de masa (aproximativ 200 lei) + decontare transport RATB + Metrorex (120 lei) + discount-uri substantiale (pachet medical, produse reteaua proprie, sala sport/fitness)
• Contract pe o perioada determinata de 3 luni + posibilitate de prelungire pe perioada nedeterminata
• Responsabilitati : preluarea solicitarilor venite prin mail / apel telefonic, din partea clientilor si acordarea de support acestora
Varianta 2
• Program: Luni Vineri 8:30 - 17:00 - program fix, fara weekend-uri lucrate
• Punct de lucru: zona Gara Obor (aproape de metrou Obor/Piata Iancului)
• 1250 lei net + bonuri de masa + pachet medical + bonusare lunara;
• Contract pe perioada nedeterminata;
• Responsabilitati : preluarea solicitarilor venite prin mail / apel telefonic, din partea clientilor si acordarea de support acestora
Varianta 3
• Program: 2 ture (9:00 - 18:00 / 13:00 -22:00) sau posibilitatea de PART-TIME cu program flexibil (6h / 4h)
• Punct de lucru: Novo Park Pipera (1 min de la metrou Pipera)
• 1400 lei net ( pentru norma de 8 h) + bonusuri in functie de evaluare / performanta + reducere la produsele din reteaua proprie (parfumuri, carti, IT&C, etc.)
• Contract pe perioada nedeterminata;
• Responsabilitati : preluarea solicitarilor venite prin mail / apel telefonic / chat / Facebook / Instagram, din partea clientilor si acordarea de support acestora
NU este obligatorie experienta, aceasta este doar un avantaj, cautam oameni deschisi, sociabili, care isi doresc un rol in servicii clienti si sunt studenti sau absolventi.
Exista posibilitatea de a face schimburi de tura, pentru a ajunge la cursuri/examene sau pentru evenimente personale !
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Reprezentanti Servicii Clienti Business. Aplica fara CV | |
Reprezentant Servicii Clienti Aplica fara CV | |
Agent Vanzari Clienti HoReCa_METRO BANEASA BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (65) |
Raporteaza eroarea la