Analist Revenue Assurance

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile UPC Romania active.


Vezi toate job-urile Analist Revenue Assurance active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: UPC Romania
Domeniu:
  • Banci
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.02.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Suntem prezenți în peste 300 de localități cu serviciile noastre de televiziune (digitală, analogică și prin satelit) și telefonie, conectăm 1.179.500 de clienți la universul digital, prin tehnologii de ultimă generație, oferim customer experience și ne bucurăm de un portofoliu bogat de produse și servicii, unele aduse în premieră în România.
    Alege să fii și tu unul dintre membrii echipei UPC România!

    Cerinte

    Studii superioare finalizate;
    Cunostinte elementare de contabilitate
    Cunostinte solide de utilizare MS Windows , MS Office (in special Excel, Access)
    Cunostinte de baza referitoare la aplicatiile folosite: Citrix, Clarify, Kenan, Taifun, cSpire
    Bune abilitati de comunicare si interrelationare;
    Capacitatea de a rezolva problemele in mod proactiv;
    Abilitati avansate de analiza;
    Orientare catre client;
    Orientare catre atingerea rezultatelor;
    Creativitate;
    Planificare si organizare;
    Foarte bune abilitati de interactiune;
    Foarte bune abilitati de comunicare – scris si vorbit – la orice nivel in interiorul unei organizatii;
    Integritate si incredere.

    Responsabilitati

    Ofera suport in monitorizarea proceselor de Revenue Assurance pentru a determina zonele de risc si a elimina eventualele pierderi de venituri;
    Verifica si/ sau intocmeste rapoarte legate de situatiile aparute;
    Urmareste rezolvarea incidentelor ridicate pe probleme legate de venituri;
    Prelucreaza reclamatiile clientilor si solutioneaza toate situatiile din sfera sa de competenta;
    Tine legatura cu alte departamente/echipe si transmite acestora spre rezolvare eventualele reclamatii sau cereri ale clientilor care depasesc sfera sa de competenta;
    Analizeaza, pe baza rapoartelor existente, desincronzarile/ erorile aparute in sisteme (Clarify, Kenan, cSpire, ..) si propune sau obtine solutii in colaborare cu echipele care administreaza aceste sisteme (IT, Tehnic, Provizionare) pentru rezolvare lor;
    Comunica eficient cu celelalte echipe cu care interactioneaza (ex: IT, Tehnic, Marketing, Provizionare, Dispatch, Metro, Inregistratre Contracte, Activare, Vanzari Persoane Juridice, Financiar, Juridic, Resurse Umane), cu scopul de a imbunatati perfomanta si a rezolva eventualele probleme/ erori in procesele standard.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Constanta, Job national

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (10)