Commercial Administration Officer

This job is no longer active!

View all jobs NN România active


View all jobs Commercial Administration Officer active on Hipo.ro

View all jobs Insurances - Financial Intermediaries active on Hipo.ro

View all jobs Banks - Financial Institutions active on Hipo.ro

View all jobs Accounting - Finance active on Hipo.ro


Employer: NN România
Domain:
  • Insurances - Financial Intermediaries
  • Banks - Financial Institutions
  • Accounting - Finance
  • Job type: full-time
    Job level: 0 - 1 years of experience
    Location:
  • BUCHAREST
  • Updated at: 18.04.2017
    Remote work: On-site
    Short company description

    NN este prima companie internațională de asigurări de viață care a intrat pe piața locală, în 1997, iar de 14 ani activează și pe segmentul pensiilor private, fiind lider pe piețele de profil. Totodată, NN s-a extins în ultimii ani în România și pe segmentele asigurărilor de sănătate și de locuință. În prezent, NN are aproximativ 500 de angajați și 1.600 de consultanți financiari și manageri în forța de vânzări și susține peste 2,2 milioane de clienți de asigurări și pensii, un sfert din populația activă a României, să protejeze tot ceea ce contează mai mult pentru ei.

    NN România în cifre:
    25 de ani de prezență pe piața locală
    500 de angajați și 1.600 de consultanți financiari și manageri în forța de vânzări
    2,2 milioane de clienți de asigurări și pensii private

    Cote de piață
    34,95% în segmentul asigurărilor de viață
    11,1% în segmentul asigurărilor de sănătate
    55,29% în segmentul pensiilor private facultative (Pilonul III) la nivel de active
    34,31% în segmentul pensiilor private obligatorii (Pilonul II) la nivel de active

    Conform rapoartelor Autorității de Supraveghere Financiară la 30.09.2022.

    Requirements

    Job requirements:

    - University degree (economics preferred)

    - Average PC Knowledge: Word, Excel, Microsoft Outlook, Access;

    - Basic AS400 Knowledge;

    - Good command of English – written & verbal;

    - Ability to learn and apply new procedures.



    Competencies requirements:

    - Analytical thinking

    - Attention to detail (accuracy)

    - Planning and organization

    - Customer oriented attitude

    - Good communication skills (business written skills, phone skills and conversation control);

    - Able to perform in a routine environment

    - Team-work

    Responsibilities

    • Maintain consultants, Pillar 3 participants and contracts Database in our systems (e.g. appointment, termination, data and contract modification);
    • Permanent link with Sales Force regarding commission scheme, procedural issues, etc;
    • Daily contacts with front office departments and employers in order to answer questions and resolve requests in an efficient and client oriented way;
    • Deliver internal reports
    • Deliver Regulators reports
    • Pillar 3 pension payments
    • Commission payments
    • Handling agents complaints
    • Initiates Business Requests, Change Requests and is responsible for accurate and timely User Acceptance Tests;
    • Cover other accountabilities and specific tasks delegated by the superior, as justified by the business needs.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (101)