Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Asistent Recepție Service
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile EBC active.Vezi toate job-urile Asistent Recepție Service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | EBC |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 17.02.2017 |
Remote work: | On-site |
Suntem compania de resurse umane care identifică, integrează și administrează eficient personalul de care au nevoie clienții români și internaționali. La noi vei găsi nu doar oportunități de muncă, ci și susținerea morală de care poate mai ai nevoie pentru a prinde curaj. Vom fi lângă tine în timpul interviului cu angajatorul și vom păstra o comunicare transparentă pe toată durata procesului de recrutare.
Nu uita: Jobul ideal este locul de întâlnire al candidaților și companiilor care se potrivesc, iar noi știm să creăm astfel de locuri de întâlnire.
- Studii universitare (Facultatea de Transporturi – Secția Autovehicule Rutiere) reprezintă un avantaj;
- Experiență pe o poziție similară de cel puțin 6 luni;
- Cunoștințe de limbă italiană și / sau engleză;
- Cunoștințe de operare pe calculator;
- Abilități comerciale.
- Ascultă cu atenție clientul pentru a determina așteptările acestuia;
- Înregistrează solicitările / informațiile și datele de identificare ale autovehiculului și ale clientului;
- Programează clienții în service în funcție de solicitările acestora;
- Înștiințează clienții, în funcție de cele solicitate, consultându-se în prealabil cu Recepționerii, Șefii de Ateliere și Responsabilul de Service;
- Evaluează nevoile clientului printr-o serie de întrebări adaptate și reformulează cererea acestuia;
- Asigurarea contactării tuturor clienților care s-au reîntors în service cu incidentul sesizat inițial (retur service);
- Participă la analiza rezultatelor „Contactului după Reparație” împreună cu tot personalul din Service;
- Ține o evidență riguroasă a apelurilor, a termenelor convenite pentru a răspunde, a răspunsurilor și solicită sprijin superiorului direct atunci când termenul de răspuns întârzie nejustificat;
- Pentru confirmarea programării, clientul va fi interpelat cu 24 ore înainte, conform Procedurilor After Sales;
- În cazul în care clientul își anunță intenția de a renunța la programarea deja stabilită, informează imediat Recepția pentru a putea aloca timpul respectiv altui client;
- Prezintă superiorului direct, la sfârșitul fiecărei luni, o situație cu privire la gradul de renunțare la programare și motivul acesteia ;
- Urmăreste și respectă Procedurile After Sales;
- Înștiințează clienții cu privire la campaniile de service emise de către fabricant;
- În funcție de încărcarea service-ului, preia din atribuțiile Consilierilor de Service.
Oferte (bonusuri):
- Salariu motivant;
- Mediu de lucru plăcut.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Procurement Operations & Client Service Desk Consultant Hybrid | |
Service Delivery Support Senior Consultant Hybrid | |
Asistent Service BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (228) |
Raporteaza eroarea la