Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Analist Servicii Clienti ICT
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Professional active.Vezi toate job-urile Analist Servicii Clienti ICT active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro |
Angajator: | Professional |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 15.02.2017 |
Remote work: | On-site |
Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.
We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.
Studii:
Studii superioare (licenţă) - de preferinţă în domeniul financiar sau comercial.
Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
Abilităţi de lucru cu calculatorul: Ms Office (Excel, World, PowerPoint,) şi Internet;
Capacitate de lucru în echipă;
Foarte bune abilităţi de comunicare – în scris şi vorbit;
Persoană activă, foarte organizată şi structurată, capabilă să coordoneze şi să gestioneze mai multe lucrări în acelaşi timp;
Orientare către client, orientare către rezultate, atitudine proactivă;
Cunoştinţe generale în domeniul IT şi Comunicaţii constituie un avantaj;
Cunoştinţe de limba engleză – constituie un avantaj.
Ofera asistenta si suport operational in derularea contractelor cu clientii ICT;
Realizeaza rapoarte specifice pentru client si pentru management la cerere sau conform procedurilor in vigoare;
Urmăreşte şi facilitează implementarea contractelor şi administrează documentele referitoare la contracte, acte aditionale (schimbări) şi formulare servicii IT;
Colaborează cu alte departamente interne, parteneri şi integratori pentru soluţionarea cererilor venite de la clienti;
Gestionează şi analizează informaţiile legate de cereri, contracte şi servicii ICT din portofoliu şi întocmeşte rapoarte specifice;
Sprijină iniţiativele de dezvoltare sau îmbunătăţire a serviciilor ICT;
Contribuie activ la optimizarea şi automatizarea fluxurilor si procedurilor de lucru pentru clientii ICT.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Reprezentanti Servicii Clienti Business. Aplica fara CV | |
Junior Analist Servicii Client Hybrid | |
Reprezentant Servicii Clienti Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (112) |
Raporteaza eroarea la