Analist Servicii Clienti ICT

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Professional active.


Vezi toate job-urile Analist Servicii Clienti ICT active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.02.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.

    We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.

    Cerinte

    Studii:
     Studii superioare (licenţă) - de preferinţă în domeniul financiar sau comercial.


    Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:

     Abilităţi de lucru cu calculatorul: Ms Office (Excel, World, PowerPoint,) şi Internet;
     Capacitate de lucru în echipă;
     Foarte bune abilităţi de comunicare – în scris şi vorbit;
     Persoană activă, foarte organizată şi structurată, capabilă să coordoneze şi să gestioneze mai multe lucrări în acelaşi timp;
     Orientare către client, orientare către rezultate, atitudine proactivă;
     Cunoştinţe generale în domeniul IT şi Comunicaţii constituie un avantaj;
     Cunoştinţe de limba engleză – constituie un avantaj.

    Responsabilitati

     Ofera asistenta si suport operational in derularea contractelor cu clientii ICT;
     Realizeaza rapoarte specifice pentru client si pentru management la cerere sau conform procedurilor in vigoare;
     Urmăreşte şi facilitează implementarea contractelor şi administrează documentele referitoare la contracte, acte aditionale (schimbări) şi formulare servicii IT;
     Colaborează cu alte departamente interne, parteneri şi integratori pentru soluţionarea cererilor venite de la clienti;
     Gestionează şi analizează informaţiile legate de cereri, contracte şi servicii ICT din portofoliu şi întocmeşte rapoarte specifice;
     Sprijină iniţiativele de dezvoltare sau îmbunătăţire a serviciilor ICT;
     Contribuie activ la optimizarea şi automatizarea fluxurilor si procedurilor de lucru pentru clientii ICT.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Professional. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Professional >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (112)