Order Processing / Logistician gestiune flux

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ManpowerGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Order Processing / Logistician gestiune flux active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 15.02.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    • Studii medii sau superioare
    • Experiența minim 2 ani intr-o pozitie similara
    • Focusat pe rezolvarea problemelor
    • Cunostiinte de limba engleza (nivel avansat), lb.germana reprezinta un plus
    • Cunostiinte de PC si Microsoft Office
    • Persoana organizata, cu spirit de initiativa, atenta la detalii



    Responsabilitati

    • Introducerea in sistem a comenzilor, cerintelor venite din partea clientilor
    • Identificarea, evaluarea si procesarea comenzilor din partea clientilor
    • Receptia, expedierea si urmarirea comenzilor de vanzare pana cand au data fixa de livrare
    • Stabilirea unor relatii optime cu clientii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a problemelor uzuale
    • Informarea clientilor cu referire la datele de livrare
    • Rezolvarea problemelor aparute in procesul de livrare
    • Administarea relatiei operationale cu clientii
    • Inregistrarea reclamatiilor cu privire la livrare, venite din partea clientilor
    • Relationarea cu Area Sales Mangerii in vederea procesarii comenzilor in cele mai bune conditii
    • Administrarea comenzilor printate
    • Operarea in sistemul intern ERP specific activitatatii

    Alte informatii

    Beneficii
    - Salarii competitive si beneficii
    - Oportunitati dezvoltare profesionala
    - Tichete de masa
    - Transport asigurat din Timisoara

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Timisoara,

    Timisoara,

    Aplica fara CV
    Timisoara, Job national

    Vezi job-uri similare (36)