Operator facturare Ilfov

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Intersnack Romania active.


Vezi toate job-urile Operator facturare Ilfov active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Intersnack Romania
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Secretariat - Administrativ
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Ilfov
  • Actualizat la: 05.03.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Intersnack Romania este parte a grupului Intersnack, o companie internaţională puternică, dezvoltată pe coordonate solide: experienţă de zeci de ani in producţia de snackuri, produse delicioase, iubite şi apreciate de consumatori şi mii de angajaţi pasionaţi şi entuziaşti.

    Tradiţia sa indelungată şi combinaţia sa de experienţă şi profesionalism au transformat grupul Intersnack in ceea ce este in prezent, liderul de piaţă in sectorul snack-urilor sărate din Germania si una din cele mai importante companii in Europa in segmentul de snack-uri sărate.

    Portofoliul Intersnack Romania include marci internationale precum Chio, Pom-Bar, Felix Goldfischli dar si marci locale iubite de consumatori: Nutline si Fiesta.
    Ceea ce ne caracterizeaza este inovatia, spiritul intreprinzator, creativitatea si lucrul in echipa. Filozofia noastră se bazează pe un proces rapid de luare a deciziilor, acţiuni eficiente şi soluţii inteligente.
    Alatura-te echipei noastre si adu-ti contributia la succesul Intersnack!

    Cerinte

    Cerinte:

    -Minim studii medii, de preferinta economice
    -Experienta relevanta in operare intr-un program de contabilitate
    -Cunoasterea proceselor contabile si fiscale
    -Abilitati de comunicare si relationare
    -Abilitati de rezolvare a problemelor
    -Atitudine pozitiva, seriozitate, responsabilitate
    -Cunostinte de operare PC ( MS Office )
    -Cunostinte operare ERP

    Disponibilitate la deplasari

    Responsabilitati

    Responsabilitati principale:

    -Incasarea de numerar de la agentii de vanzari si preluarea rapoartelor de gestiune zilnice de la acestia
    -Depunerea incasarilor la banca
    -Inregistrarea facturilor catre clienti (inclusiv a retururilor de marfa)
    -Emiterea listelor de credit pentru agentii de vanzare si a rapoartelor de vanzari
    -Verificarea stocurilor agentilor distribuitori (soferi) si emiterea daca este cazul a facturilor de stoc
    -Acordarea de avansuri in numerar
    -Completarea zilnica a registrului de casa, in baza documentelor privind incasarea si eliberarea de numerar
    -Urmarirea decontarii CEC-urilor si a biletelor la ordin
    -Participarea la inventarierea stocului faptic din depozit

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    3500 - 4000 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    3500 - 4000 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (29)