IT Help Desk Support

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Teamland active.


Vezi toate job-urile IT Help Desk Support active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: Teamland
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 12.04.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.

    Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.
    Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.

    Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.

    Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Management, astfel încât, raportul calitate – cost, să reprezinte un castig pentru dumneavoastră.

    Suntem specializați în funcție de industrie și răspundem mereu adecvat cerințelor specifice.

    Consultanța specializată și echipa dedicată, cu experiență relevantă pentru fiecare companie și specializată pe industrii, alături de companie de la semnare și pe tot parcursul derulării contractului/proiectului.

    Tratăm cu responsabilitate fiecare solicitare venită din partea fiecărui partener.

    Cerinte

    Requirements:
    • University degree or student;
    • Excellent communication and customer service skills;
    • Strong problem solving skills;
    • Good stress tolerance ability;
    • Good knowledge of MS Office;
    • At least 1 year work experience on a similar position.

    Responsabilitati

    Role and responsibilities:


    • Identify issues, investigate causes and recommend solutions to reported problems;
    • Provide technical assistance and support for incoming queries and issues related to software, and hardware;
    • Escalating problems to the next level of support when necessary;
    • Help the client with all the necessary information;
    • Maintaining a permanent contact with the client in order to confirm resolution.

    Alte informatii

    Benefits :
    • Attractive salary package;
    • Lunch Tickets;
    • Private medical insurance;
    • Opportunity to develop and learn constantly;
    • Contract for unlimited period of time;
    • Opportunity to develop a career within a stable IT & C environment.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    3200 RON NET / luna
    BUCURESTI, Ilfov,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI, Job national

    Vezi job-uri similare (636)