Asistent Manager- lb germana

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Humangest Group active.


Vezi toate job-urile Asistent Manager- lb germana active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Humangest Group
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Relatii Publice
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 09.02.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Humangest Romania este parte a grupului SGB Humangest Holding, grup cu capital integral italian, specializat in consultanta in domeniul resurselor umane. Obiectivul nostru este sa oferim partenerilor, candidatii potriviti nevoilor lor, precum si idei inovatoare pentru problemele ce pot aparea in domeniul resurselor umane. Humangest Group iti ofera solutii in gasirea unui loc de munca, atat in cadrul echipei noastre, cat si in cadrul companiilor client.

    Cerinte

    Companie multinationala germana angajeaza pe pozitia de asistent mnager in departamentul de Office.

    - Cunostinte bune de limba germana, minim nivel B2;
    - Experienta pe o pozitie care sa implice activitati administrative reprezinta un avantaj;
    - Cunoasterea pachetului Office;
    - Bune abilitati de comunicare;
    - Persoana serioasa care cauta stabilitate si siguranta unui loc de munca.

    Responsabilitati

    - Administrarea și gestionarea expedițiilor poștale;
    - Gestionarea stocurilor de consumabile pentru filiale și sediu;
    - Gestionarea ofertelor care vizează asigurarea consumabilelor și a produselor de birotică din sediul central și filiale;
    - Diverse proiecte solicitate de către superior – ex: ofertă/ achiziții mobilier, servicii telefonie, etc.;
    -Gestionarea tuturor rezervărilor pentru deplasările în interes de serviciu a pentru salariații companiei;
    - Verificarea cantitativă și calitativă a conținutului facturilor de care este responsabil departamentul Office;
    - Acordarea de suport și consultanță filialelor
    - Coordonarea evidentei gestiunii deșeurilor pentru toate filialele din țară;
    - Întâmpinarea de telefoane, corespondenta, vizitatori;
    - Întocmirea de rapoarte și documente diverse solicitate de către management.

    Alte informatii

    Pachet salarial motivant ;
    Echipa tanara si dinamica.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    4000 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (119)