Asistent Logistica
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Professional active.Vezi toate job-urile Asistent Logistica active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro |
Angajator: | Professional |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 08.02.2017 |
Remote work: | On-site |
Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.
We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.
- Persoană activă, foarte organizată şi structurată, capabilă să coordoneze şi să gestioneze mai multe lucrări în acelaşi timp;
- Abilităţi de lucru cu calculatorul: Ms Office (Excel, World, PowerPoint, Visio, Project, etc.) şi Internet ;;
- Capacitate de lucru în echipă, abilităţi de comunicare efectivă – în scris şi vorbit;
- Orientare către client, orientare către rezultate, atitudine proactivă, abilitati de negociere;
- Cunoştinţe de limba engleză;
- Cunoştinţe generale în domeniul IT/Comunicaţii.
- Ofera suport administrativ , tehnic in derularea contractelor cu clientii;
- Sustine activitatea de management de contract pentru clienti;
- Ofera suport si este responsabil pentru activitatea de depozitare, stocare, aranjarea marfurilor (piese de schimb, consumabile, echipamente IT);
- Ofera suport si rapoarte in activitati de inventariere lunare,trimestriale si/sau anuale;
- Actualizează baza de date cu stocurile din gestiune si mentine inregistrari;
- Realizeaza rapoarte ad hoc privind stocul de echipamentele si piesele de schimb IT in functie de status;
- Este responsabil cu baza de date cu privire la stocurile primite in gestiune in vederea furnizarii la timp a informatiilor privind echipamentele si piesele de schimb IT;
- Realizeaza rapoarte de calitate specifice pentru client si generale pentru management (periodice si la cerere) sau conform procedurilor in vigoare;
- Colaborează cu alte departamente interne, parteneri şi firme terte pentru soluţionarea cererilor venite de la clienti;
- Participa activ in selectarea partenerilor pentru livrarea de materiale si servicii pentru realizarea serviciilor castre clienti;
- Contribuie activ la optimizarea şi automatizarea fluxurilor si procedurilor de lucru pentru clienti;
- Este responsabil de coordonarea corespunzatoare a resurselor materiale si umane alocate activitatii specificate in contract in vederea asigurarii calitatii serviciilor conform angajamentelor contractuale.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Tehnician sisteme de securitate Aplica fara CV |
Raporteaza eroarea la