Asistent Logistica

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Professional active.


Vezi toate job-urile Asistent Logistica active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 08.02.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.

    We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.

    Cerinte

    - Persoană activă, foarte organizată şi structurată, capabilă să coordoneze şi să gestioneze mai multe lucrări în acelaşi timp;
    - Abilităţi de lucru cu calculatorul: Ms Office (Excel, World, PowerPoint, Visio, Project, etc.) şi Internet ;;
    - Capacitate de lucru în echipă, abilităţi de comunicare efectivă – în scris şi vorbit;
    - Orientare către client, orientare către rezultate, atitudine proactivă, abilitati de negociere;
    - Cunoştinţe de limba engleză;
    - Cunoştinţe generale în domeniul IT/Comunicaţii.

    Responsabilitati

    - Ofera suport administrativ , tehnic in derularea contractelor cu clientii;
    - Sustine activitatea de management de contract pentru clienti;
    - Ofera suport si este responsabil pentru activitatea de depozitare, stocare, aranjarea marfurilor (piese de schimb, consumabile, echipamente IT);
    - Ofera suport si rapoarte in activitati de inventariere lunare,trimestriale si/sau anuale;
    - Actualizează baza de date cu stocurile din gestiune si mentine inregistrari;
    - Realizeaza rapoarte ad hoc privind stocul de echipamentele si piesele de schimb IT in functie de status;
    - Este responsabil cu baza de date cu privire la stocurile primite in gestiune in vederea furnizarii la timp a informatiilor privind echipamentele si piesele de schimb IT;
    - Realizeaza rapoarte de calitate specifice pentru client si generale pentru management (periodice si la cerere) sau conform procedurilor in vigoare;
    - Colaborează cu alte departamente interne, parteneri şi firme terte pentru soluţionarea cererilor venite de la clienti;
    - Participa activ in selectarea partenerilor pentru livrarea de materiale si servicii pentru realizarea serviciilor castre clienti;
    - Contribuie activ la optimizarea şi automatizarea fluxurilor si procedurilor de lucru pentru clienti;
    - Este responsabil de coordonarea corespunzatoare a resurselor materiale si umane alocate activitatii specificate in contract in vederea asigurarii calitatii serviciilor conform angajamentelor contractuale.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Professional. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Professional >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,