Buyer

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Prohuman active.


Vezi toate job-urile Buyer active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: Prohuman
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 08.02.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.

    Cerinte

    • Studii superioare finalizate.
    • Minim 3 ani experienta profesionala intr-o pozitie similara.
    • Cunostinte de limba Engleza la nivel avansat.
    • Cunostinde medii de Excel.
    • Bune abilitati de organizare, comunicare si anticipare.
    • Foarte bune abilitati de analiza si sinteza.
    • Orientarea catre client, responsabilitate si implicare.

    Responsabilitati

    • Buyer-ul asigura aplicarea politicii comerciale pentru categoria gestionata in conformitate cu strategia companiei, prin negocierea contractelor cu furnizorii de marfa si gestionarea sortimentului de produse administrat.
    • Negociaza contractele cu furnizorii de produse, cu scopul de a asigura sortimentatia necesara pentru toate formatele de magazine, de a obtine cele mai bune oferte din punct de vedere al raportului calitate - pret si de a asigura realizarea conditiilor comerciale conform obiectivelor stabilite;
    • Negociaza ofertele promotionale cu furnizorii pentru produsele ce urmeaza sa apara in cataloage si in operatiuni media (TV, radio, OOH, etc.), cu scopul de a obtine cele mai bune oferte din piata din punct de vedere al raportului calitate-pret;
    • Urmareste zilnic in sistemul informatic indicatorii de cifra de afaceri si marja comerciala, cu scopul de a evidentia evolutia acestora si elaboreaza si implementeaza planuri de actiune concrete in cazul deviatiilor fata de obiectivele stabilite;
    • Asigura prezenta continua a produselor la raft, eliminarea situatiilor de rupura, cu scopul de a creste satisfactia clientilor si maximizarea vanzarilor;
    • Este responsabil de dezvoltarea permanenta a gamei de produse gestionate(listare si blocare), fiind la curent cu produsele nou aparute in piata si asigurand existenta acestora in magazine;

    Alte informatii

    Beneficii:
    • Pachet salarial atractiv
    • Mediu de lucru placut
    • Asigurare medicala private
    • Tichete de masa

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (13)