Payroll Specialist with French

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Payroll Specialist with French active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Brasov
  • Actualizat la: 07.02.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Ne mărim echipa de Payroll la sediul nostru din Brasov! 



    Ești o persoană organizată, atentă la detalii, concentrată pe rezultate și dornică de perfecționare continua? Te vrem în echipa noastră!



    Fie că ești la început de carieră și cauți o experiență profesională care să conteze,  fie că ai lucrat deja în acest domeniu (sau într-un domeniu relevant pentru activitatea noastră) și vrei să te dezvolți, noi vom identifica trainingul potrivit pentru a te pune în valoare în echipa noastră de Payroll France.



    Pentru a face parte din echipa noastră ai nevoie de: 
    - Cunoștinṭe de limbă franceză la nivel incepator spre mediu (minim A2); 
    - Cunoștinṭe de utilizare pachet MS Office;
    - Capacitate de adaptare la un mediu dinamic și întreprinzător;
    - Capacitate de învățare rapidă;
    - Capacitate de sinteză și spirit analitic; 
    - Capacitate de organizare și prioritizare.

    Responsabilitati

    Misiunile tale în echipa noastră:



    - Asiguri înregistrarea informațiilor de payroll (modificări de natură contractuală salariați, ore de prezența salariați, absențe, prime, avansuri de salariu etc.) și coerența datelor în programele de salarizare, în vederea realizării statelor de plată pentru angajații clienților francezi din portofoliul nostru; 
    - Calculezi compensațiile la care au dreptul salariații ca urmare a încheierii sau rupturii anticipate a contractelor individuale de muncă, în conformitate cu legislația în vigoare, prevederile Contractului Colectiv de muncă aplicabil și particularitaților fiecarui client; 
    - Asiguri gestiunea dosarelor de concedii medicale și accidente de munca și realizezi adeverințele de salariu necesare îndemnizarii salariaților de către organismele din Franța; 
    - Realizezi declarațiile de cotizații sociale specifice societăților clientului;
    - Participi la managementul calității având o contribuție activă la ameliorarea procedurilor și a proceselor specifice departamentului.

    Alte informatii

    Beneficiile tale: 
    - Mediu de lucru internațional, cu reale oportunițăti de dezvoltare personală și profesională; 
    - Atmosferă de lucru prietenoasă și spirit colegial; 
    - Pachet salarial motivant și bonusuri de performanță.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Brasov,

    Vezi job-uri similare (14)