Junior Tax Specialist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Prohuman active.


Vezi toate job-urile Junior Tax Specialist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: Prohuman
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 05.02.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.

    Cerinte

    Partenerul nostru reprezinta astazi una dintre primele trei companii producatoare din Romania, cu aproximativ 700 de angajati, o fabrica moderna la Ploiesti si o retea performanta de distributie nationala. De asemenea, este unul dintre cei mai importanti producatori din Europa Centrala si de Est, ca urmare a preluarii operatiunilor din Europa Centrala si de Est de la AB InBev de catre CVC Capital Partners.

    Cerinte:

    - Studii superioare - domeniul financiar/contabilitate;
    - Minim 1-2 ani pe un post similar, expertiza pe TVA/accize in principal;
    - Cunostinte de limba engleza - nivel avansat;
    - SAP - preferabil; MS Office;
    - Deschidere, capacitate rapida de invatare, flexibilitate.

    Responsabilitati

    Responsabilitati:

    - Monitorizeaza permanent modificarile fiscale si evalueaza impactul asupra companiei;
    - Pregateste si depune toate documentele necesare in vederea obtinerii autorizatiilor fiscale (ex. Antrepozit fiscal, expeditor inregistrat, destinatar inregistrat, licenta de fabricatie);
    - Calculeaza si inregistreaza TVA-ul de plata/de recuperat, impozitul pe profit, impozitul pe veniturile nerezidentilor, impozitul pe venituril din premii etc.;
    - Analizeaza lunar cheltuielile si stabileste tratamentul fiscal al acestora;
    - Pregateste si depune lunar/trimestrial/anual declaratiile fiscale;
    - Pregateste si depune lunar declaratia Intrastat;
    - Ofera suport in timpul controalelor fiscale din partea autoritatilor (fiscale, vamale);
    - Ofera suport in timpul Auditului anual pe partea fiscala;
    - Creaza si mentine o relatie profesionala cu Institutiile Statului (ex: Ministerul de Finante, ANAF, DGAMC, Autoritatea Nationala a Vamilor);
    - Pregateste componentele lunare ale conturilor alocate conform policilor companiei;
    - Initiaza, actioneaza, finalizeaza si implementeaza diverse proiecte fiscale;
    - Identifica si propune solutii pentru minimizarea riscului fiscal, printr-o buna cunoastere a business-ului companiei si o buna intelegere a functionalitatii departamentelor cu care intra in contact;
    - Completarea registrelor obligatorii conform legislatiei in vigoare;
    - Raportarea pe partea de trezorerie.

    Beneficii:
    - Pachet salarial atractiv;
    - Mediu placut de munca;
    - Dezvoltare profesionala.

    Cod Anunt: 060117AS

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Ilfov, Otopeni,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Buftea, Otopeni,

    Vezi job-uri similare (155)