Analist Servicii Client - Engleza Avansat
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Prohuman active.Vezi toate job-urile Analist Servicii Client - Engleza Avansat active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | Prohuman |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 05.02.2017 |
Remote work: | On-site |
With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.
Cerinte
Pentru clientul nostru, o companie ce ofera solutii tehnologice care opereaza in mai mult de 170 de tari din intreaga lume, angajam un Analist servicii client.
Analistul Servicii Client actioneaza intr-un mediu multicultural oferind asistenta reprezentantilor de vanzari, clientilor, partenerilor si/sau grupurilor comerciale in ceea ce priveste operatiunile de acordare a preturilor speciale.
Cerinte:
- Nivel minim de experienta in acordarea de preturi speciale;
- Studii superioare finalizate;
- Cunostinte avansate de limba engleza;
- Experienta in lucrul cu clientii;
- Cunostinte bune de operare a calculatorului - aplicatia MS Office;
- Preferabil experienta anterioara de munca intr-un mediu de afaceri;
- Abilitati bune de comunicare (oral, scris);
- Abilitati bune in lucrul cu cifrele;
- Bune aptitudini de organizare.
Responsabilitati:
- Este punctul de contact pentru echipa de operatiuni vanzari si organizatia de vanzari din regiunea EMEA;
- Ofera suport echipei de vanzari cu privire la procesul de preturi speciale utilizand toate modalitatile de comunicare (scris, verbal);
- Proceseaza si coordoneaza tranzactii standard si non-standard, pentru o lista bine definita de clienti;
- Responsabil de analiza si bilantarea marjelor si reducerilor, de deciziile de aprobare a preturilor si de managementul cererilor restante;
- Asigura cu corectitudine preturile, reducerile si alte date si obtine autorizatiile necesare procesarii cererilor;
- Intocmeste situatii si rapoarte privind cererile, comenzile si tranzactiile procesate;
- Asigura documentarea si optimizarea proceselor operationale.
Beneficii:
- Oportunitatea de a va construi o cariera, de a achizitiona abilitati transferabile;
- Expunere la o cultura unei companii multinational care asigura un mediu profesionist de lucru;
- Cursuri de formare profesionala;
- Team-building-uri.
Cod Anunt: 050117AB
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Junior Analist Servicii Client Hybrid | |
Agent Servicii Clienti cu limba Italiana + Engleza BUCURESTI, | |
Reprezentant Servicii Clienti Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (200) |
Raporteaza eroarea la