Analist Servicii Client - Limba Engleza

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Prohuman active.


Vezi toate job-urile Analist Servicii Client - Limba Engleza active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Prohuman
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 03.02.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.

    Cerinte

    Pentru clientul nostru, o companie ce ofera solutii tehnologice care opereaza in mai mult de 170 de tari din intreaga lume, angajam un Analist servicii client.

    Analistul Servicii Client actioneaza intr-un mediu multicultural oferind asistenta reprezentantilor de vanzari, clientilor, partenerilor si/sau grupurilor comerciale in ceea ce priveste operatiunile de acordare a preturilor speciale.

    Cerinte:

    - Studii superioare finalizate;
    - Cunostinte avansate de limba engleza;
    - Experienta in lucrul cu clientii;
    - Cunostinte bune de operare a calculatorului - aplicatia MS Office;
    - Abilitati bune de comunicare (oral, scris);
    - Abilitati bune in lucrul cu cifrele;
    - Bune aptitudini de organizare.

    Responsabilitati

    Responsabilitati:

    - Este punctul de contact pentru echipa de operatiuni vanzari si organizatia de vanzari din regiunea EMEA in ceea ce priveste asistenta si suportul in operarea cererilor de preturi speciale;
    - Ofera suport echipei de vanzari cu privire la procesul de preturi speciale utilizand toate modalitatile de comunicare (scris, verbal);
    - Valideaza si coordoneaza cereri standard si non-standard, pentru o lista bine definita de clienti;
    - Verifica cu corectitudine preturile, reducerile si alte date;
    - Intocmeste rapoarte de activitate pentru a inregistra cererile primite lunar.

    Beneficii:
    - Oportunitatea de a va construi o cariera, de a achizitiona abilitati transferabile;
    - Expunere la o cultura unei companii multinational care asigura un mediu profesionist de lucru;
    - Cursuri de formare profesionala;
    - Team-building-uri.

    Cod Anunt: 040117ELP

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (205)