Pricing Advisor (limba engleza)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ManpowerGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Pricing Advisor (limba engleza) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 02.02.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    Pentru clientul nostru, Hewlett Packard Enterprise, suntem in cautarea unui Pricing Advisor, cu abilitati de limba engleza.

    Pricing Advisor-ul acţionează într-un mediu multicultural si administreaza procesele si sistemele operative oferind asistenta partenerilor din regiunea Middle East si Kingdom of Saudi Arabia pentru care se ofera asistenta pe problemele care apar in interfata Web Based, in special cele legate de preturi.

    Cerinte:
     Cunoştinţe de bază de asistenţă vânzări/clienţi
     Aptitudini generale de lucru cu computerul (Sistemul de operare – Windows XP), experienţă în lucrul cu aplicatiile MS Office : Excel, Word şi PowerPoint
     Limba engleza – nivel avansat şi/sau o altă limbă europeană
     Experienţa anterioară de lucru
     Bune aptitudini de comunicare
     Simţ practic al afacerilor
     Capacitate de analiza
     Nivel inalt de acuratete, atentie la detalii,
     Aptitudini de organizare planificare si control
     Abilitate de a lucra cu cifre
     Excelent spirit de organizare
     Rezistenta la stres si flexibilitate;

    Responsabilitati

     Acordarea de asistență partnerilor cu privire la interogări de pret, prin e-mail / telefon pe ruta indirecta de piață (RTM)
     Colaborare in mod proactiv cu partenerii pentru a urmări cererile deschise / neterminate
     Efectuarea de activitati operationale care duc la aprobarea si inchiderea ofertelor
     Actualizari de OPG, cand este cazul
     Identificarea nevoilor de training pentru parteneri pe baza intrebarilor si interactiunii cu acestia si asigurarea livrarii trainingurilor in colaborare cu departamentele implicate.
     Actioneaza ca un prim punct de contact pentru parteneri in domeniul de preturi
     Coordonarea rezolvarii problemelor semnalate de parteneri in procesul end-to-end de vanzare.
     Comunicarea cu clientii interni si externi, in arii specific activitatii.

    Alte informatii

    In situatia in care rolul este de interes, te rugam sa ne trimiti aplicatia ta pe platforma si vom reveni catre tine pentru clarificari si detalii.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    3729 RON NET / luna
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (75)