Consilier Clienti - PLOIESTI

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile UPC Romania active.


Vezi toate job-urile Consilier Clienti - PLOIESTI active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: UPC Romania
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Ploiesti
  • Actualizat la: 22.03.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Suntem prezenți în peste 300 de localități cu serviciile noastre de televiziune (digitală, analogică și prin satelit) și telefonie, conectăm 1.179.500 de clienți la universul digital, prin tehnologii de ultimă generație, oferim customer experience și ne bucurăm de un portofoliu bogat de produse și servicii, unele aduse în premieră în România.
    Alege să fii și tu unul dintre membrii echipei UPC România!

    Cerinte

    • Experienţă în vânzări (dar ne mulţumim şi cu entuziasm şi atitudine proactivă)!
    • Abilități de comunicare și convingere dezvoltate!
    • Cunoștințe de operare calculator
    • Orientare spre client! Orientare către rezultate.
    • Perseverență!
    • Abilități de lucru în echipă și capacitatea de adaptare la schimbare.
    • Experiență în operaţii cu numerar/de casă și contabilitate primară reprezintă un avantaj.
    • Cunoștințe despre networking (cablu, fibră optică, wireless) și telefonie reprezintă un avantaj.
    • Minim studii medii finalizate.

    Responsabilitati

    Consiliezi clienţii (întâmpini amabil, asiguri asistenţă şi oferi informații conform Standardelor Companiei, pe toată durata petrecută în magazin).
    Identifici nevoile specifice fiecărui client.
    Prezinți proactiv și oferi suport în testarea produselor tuturor clienților potențiali și existenți cu scopul vânzării serviciilor Companiei, pentru a atinge obiectivele de vânzare stabilite.
    Asiguri gestiunea și creșterea portofoliului de clienți prin: realizarea targetelor de vânzări; retentia clientilor; fidelizarea clientilor si administrarea operationala eficienta a magazinului.
    Înregistrezi contractele şi modificările efectuate în conturile clienţilor.
    Lucrezi simultan cu mai multe aplicaţii.
    Esti responsabil de gestionarea situaţiilor ce ţin de echipamentele şi serviciile clienţilor.
    Înregistrezi şi te asiguri că sesizările clienţilor sunt rezolvate în timpul agreat;
    Încasezi facturile clienţilor.
    La solicitarea clienţilor verifici facturile şi situaţia plăţilor; soluţionezi cazurile în care situația plăților sau facturile emise nu sunt corecte.
    Administrezi corect și riguros numerarul încasat; ești responsabil de corectitudinea înregistărilor și de predarea banilor.
    Execuți operațiuni de contabilitate primară.
    Alte activități specifice.

    Alte informatii

    Pachetul de beneficii este format din:

    - Salariu fix (contract individual de muncă);
    - Bonusuri pe măsura rezultatelor;
    - Bonuri de masă;
    - Training de specializare;
    - Alte beneficii (la interviu).

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Ploiesti,

    Ploiesti,

    Ploiesti,

    Vezi job-uri similare (28)