Operations Analyst

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Teamnet International active.


Vezi toate job-urile Operations Analyst active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Teamnet International
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 01.02.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Established in 2001, Teamnet Group is one of the most important IT&C integrators in Romania, as well as an influential mentality change advocate in the region's countries. As part of our experts’ team you will play a big part in changing the today’s society into the society of tomorrow.
    Join us now!

    Cerinte

    • Experienta anterioara de raportare si analiza;
    • Experienta in lucrul bazat pe procese;
    • Cunostinte financiare de baza;
    • Experienta de colectare debite (persoane juridice);
    • Experienta de facturare;
    • Bune cunostinte de contabilitate primara;
    • Cunostinte solide de Excel, Word, PowerPoint.

    Responsabilitati

    • Intretine si actualizeaza baza de date de clienti si contracte;
    • Planifica si desfasoara activitatile de collection;
    • Pregateste rapoarte de collection pentru management;
    • Planifica activitatile de facturare;
    • Factureaza individual clientii companiei;
    • Urmareste plata facturilor;
    • Pregateste rapoarte de facturare si incasari pentru management;
    • Dezvolta si intretine bune relatii de colaborare cu membrii tuturor departamentelor din firma si cu departamente din alte firme din grup;
    • Localizeaza, integreaza si prelucreaza informatii din mai multe surse pentru a realiza rapoarte coerente de vanzari/activari/rezilieri;
    • Localizeaza, integreaza si prelucreaza informatii din mai multe surse pentru a realiza rapoarte coerente de SLA;
    • Intocmeste rapoarte financiare (accounts payable/receivable);
    • Se ocupa de inregistrarea si monitorizarea facturilor emise de parteneri/furnizori;
    • Verifica, compara si reconciliaza informatiile legate de facturare, contracte si platforma;
    • Monitorizeaza performanta partenerilor (Supplier/Partner Management).

    Alte informatii

    Aptitudini:

    • Abilitati de comunicare;
    • Atentie la detalii;
    • Gandire analitica;
    • Abilitati de organizare eficienta a timpului;
    • Abilitate de a lucra sub presiune;
    • Abilitate de a lucra cu termene stranse;
    • Atenţie selectivă, concentrată şi distributivă.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (47)