Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Operations Analyst
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Teamnet International active.Vezi toate job-urile Operations Analyst active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | Teamnet International |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 01.02.2017 |
Remote work: | On-site |
Established in 2001, Teamnet Group is one of the most important IT&C integrators in Romania, as well as an influential mentality change advocate in the region's countries. As part of our experts’ team you will play a big part in changing the today’s society into the society of tomorrow.
Join us now!
• Experienta anterioara de raportare si analiza;
• Experienta in lucrul bazat pe procese;
• Cunostinte financiare de baza;
• Experienta de colectare debite (persoane juridice);
• Experienta de facturare;
• Bune cunostinte de contabilitate primara;
• Cunostinte solide de Excel, Word, PowerPoint.
• Intretine si actualizeaza baza de date de clienti si contracte;
• Planifica si desfasoara activitatile de collection;
• Pregateste rapoarte de collection pentru management;
• Planifica activitatile de facturare;
• Factureaza individual clientii companiei;
• Urmareste plata facturilor;
• Pregateste rapoarte de facturare si incasari pentru management;
• Dezvolta si intretine bune relatii de colaborare cu membrii tuturor departamentelor din firma si cu departamente din alte firme din grup;
• Localizeaza, integreaza si prelucreaza informatii din mai multe surse pentru a realiza rapoarte coerente de vanzari/activari/rezilieri;
• Localizeaza, integreaza si prelucreaza informatii din mai multe surse pentru a realiza rapoarte coerente de SLA;
• Intocmeste rapoarte financiare (accounts payable/receivable);
• Se ocupa de inregistrarea si monitorizarea facturilor emise de parteneri/furnizori;
• Verifica, compara si reconciliaza informatiile legate de facturare, contracte si platforma;
• Monitorizeaza performanta partenerilor (Supplier/Partner Management).
Aptitudini:
• Abilitati de comunicare;
• Atentie la detalii;
• Gandire analitica;
• Abilitati de organizare eficienta a timpului;
• Abilitate de a lucra sub presiune;
• Abilitate de a lucra cu termene stranse;
• Atenţie selectivă, concentrată şi distributivă.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Procurement Operations Technical Contract Consultant Hybrid | |
Customer Operations Specialist with French Hybrid | |
Operations Manager with French Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (47) |
Raporteaza eroarea la