Project Manager Export- Italian and French speaker

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile AEM active.


Vezi toate job-urile Project Manager Export- Italian and French speaker active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Import-Export active pe Hipo.ro

Angajator: AEM
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Customer support - Client service
  • Import-Export
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 12.04.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    AEM is a manufacturer of SMART metering devices for electricity and gas as well as AMR and AMM systems for the management of electricity and gas.

    The company continuously increases its product portfolio, adding at the same the concept of integrated solution, adapted for the specific need of the client, thus facilitating the penetration on new external markets. Aiming for quality results in all activity fields is a core value for AEM.

    Timişoara: Calea Buziaşului nr. 26; Tel.:0256 222200; Fax: 0256-490928; www.aem.ro

    Cerinte

    • Limba italiana sau franceza- OBLIGATORIU
    • Studii: economice sau tehnice
    • Minim 3 ani de experienta ;
    • Bune abilitati de comunicare si relationare;
    • Microsoft Office skills;
    • Orientare spre client si nevoile acestuia;
    • Capacitate de rezolvare rapida a problemelor
    • Atitudine pozitiva;
    • Capacitate de rezolvare rapida a problemelor
    • Atitudine pozitiva;
    • Preocupare pentru dezvoltare personala si invatare continua;
    • Disponibiliate la deplasari in functie de necesitatile proiectului sau participari la targuri de profil.

    Responsabilitati

    • Pregatirea si organizarea planurilor de activitate in cadrul proiectului si colaborarea in vederea asigurarii resurselor necesare pentru atingerea obiectivelor;
    • Raspunde de derularea proiectului;
    • Pregatire si suport pentru auditul efectuat de catre clienti;
    • Valorificarea si dezvoltarea oportunitatilor pe durata implementarii proiectului;
    • Pregătirea si întocmirea ofertele externe (cu mostre, unde este cazul) pentru participarea la licitaţii;
    • Monitorizeaza in timp progresul atins fata de obiectivele propuse si redacteaza rapoarte lunare/periodice catre conducere cu respectarea datelor prevazute in contracte;
    • Asigura circulatia informatiei in cadrul proiectului si pentru alte departamente ale companiei, organizand periodic intalniri cu echipa de proiect si analizand proiectul cu celelalte departamente;
    • Asigura rezolvarea problemelor aparute in realizarea proiectului;
    • Arhiveaza corespunzator toata documentatia legata de proiect si contracte;
    • Întocmeşte corespondenţa precontractuală;
    • Participă la tratative şi negocieri precontractuale şi contractuale cu partenerii,
    • Întocmeşte întreaga documentaţie comercială având la bază documentaţia tehnică;
    • Întocmeşte facturi comerciale pentru marfa livrata si urmăreşte încasarea;
    • În baza contractelor externe pentru eventualele reclamaţii apărute, transmite imediat spre analiză compartimentelor implicate, în vederea rezolvării acestora.

    Alte informatii

    • Pachet salarial motivant;
    • Oportunitatea de a dezvolta o cariera in cadrul unei echipe dinamice;
    • Bonusuri de performanta;
    • Stabilitate profesionala.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Timisoara,

    Timisoara,

    Timisoara,

    Vezi job-uri similare (99)