Secretara/Receptionista

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Senior Software active.


Vezi toate job-urile Secretara/Receptionista active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Senior Software
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.12.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Senior Software este unul dintre cei mai dinamici furnizori locali de solutii software integrate pentru managementul afacerilor. Datorita celor peste 400 de implementari de succes in multiple tari europene si a cresterii continue la nivel de companie, am reusit sa ne diferentiem ca fiind unul dintre principalii provideri de solutii software integrate din Romania.

    Compania noastra a fost fondata in 2003, iar in prezent avem peste 150 de angajati si birouri in Bucuresti, Cluj-Napoca, Constanta si Iasi.

    Succesul proiectelor noastre se datoreaza profesionalismului si know-how-ului echipei, dar si parteneriatelor incheiate de-a lungul timpului cu jucatori de talie mondiala, cu care impartasim trasaturi precum dinamismul, inovatia si, cel mai important, dorinta de a transforma tehnologia in beneficii directe pentru companii.

    Pentru a afla detalii despre noi si proiectele noastre va invitam sa accesati www.seniorsoftware.ro!

    Adresa la care ne puteti contacta este jobs@seniorsoftware.ro

    Cerinte

    - Studii medii;
    - Experienta de munca cu clientii;
    - Cunostinte operare PC (Word, Excel);
    - Buna cunoastere a limbii engleze;
    - Persoana organizata, responsabila, cu atitudine proactiva.

    Responsabilitati

    Responsabilitati:
    - Preluarea şi redirecţionarea apelurilor telefonice;
    - Activităţi de recepţie şi protocol;
    - Primirea/expedierea documentelor sosite prin fax/posta sau e-mail;
    - Inregistrarea si sortarea corespondentei;
    - Programarea si urmarirea intalnirilor interne;
    - Pregatirea si distribuirea interna a revistei presei;
    - Arhivarea documentelor specifice;
    - Realizarea comenzilor de materiale consumabile la furnizori;
    - Suport in derularea activitatilor curente.

    Alte informatii

    Beneficii:
    • Pachet salarial atractiv
    • Servicii medicale private
    • Conditii excelente de munca
    • Mediu de lucru placut si profesionist
    • Oportunitate de dezvoltare profesionala

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    3800 - 4000 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (78)