Supply chain planning specialist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile UPC Romania active.


Vezi toate job-urile Supply chain planning specialist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Transporturi active pe Hipo.ro

Angajator: UPC Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Telecomunicatii
  • Transporturi
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.01.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Suntem prezenți în peste 300 de localități cu serviciile noastre de televiziune (digitală, analogică și prin satelit) și telefonie, conectăm 1.179.500 de clienți la universul digital, prin tehnologii de ultimă generație, oferim customer experience și ne bucurăm de un portofoliu bogat de produse și servicii, unele aduse în premieră în România.
    Alege să fii și tu unul dintre membrii echipei UPC România!

    Cerinte

    Studii medii finalizate;
    Minim 2 ani experienta profesionala in logistica/distributie si planificare;
    Nivel avansat de cunoastere a limbii engleze;
    Cunostinte avansate de operare MS Office;
    Cunostinte avansate de utilizare a sistemelor de gestiune si planificare (preferabil JDA);
    Foarte bune abilități analitice cu o mare atenție la detalii;
    Prezintă o atitudine "pot face” și dorința de a face față unor provocări semnificative;
    Demonstreaza un sentiment de pasiune, bucurie și mândrie despre munca lui / ei;
    Organizare, Planificare si Time Management;
    Orientare catre client;
    Integritate si incredere;
    Proactivitate;
    Luarea deciziilor la timp.

    Responsabilitati

    Planfica, organizeaza si realizeaza aprovizionarea si livrarea CPE-urilor in conditiile stabilite ca target de stoc pentru depozit si canalele de vanzari;
    Interactioneaza cu departamentele interne: marketing & produs, achizitii, financiar, operational, dar si cu furnizorii externi;
    Planifica, creeaza comenzi, urmareste fllow-ul de aprobari PO, organizeaza transport international si dupa caz formalitati vamale;
    Receptioneaza facturi si le incarca in sistem pentru aprobari/plata, faciliteaza receptionarea lot file-urilor si urmareste incarcarea lor in sisteme;
    Analizeaza, revizuieste si transmite provizionul legat de stocuri;
    Planifica si transmite companiilor partenere provizionul de productie pentru reconditionarea CPE-urilor;
    Centralizeaza si raporteaza saptamanal, situatia stocurilor, vanzari, retururi si provizion de reconditionare catre echipa globala;
    Gestioneaza planificarea de comanda si livrare pentru canalele de vanzari;
    Urmareste si raporteaza periodic indicatorii logistici de performanta si respectarea targetului;
    Planifica si implementeaza proiecte noi;
    Asigura suportul managerului de department in raportare, pregatirea sedintelor saptamanle (corporate) si optimizarea nivelului de stoc.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (84)