Consultant Clienti - BUZAU

Acest job nu mai este activ!


Vezi toate job-urile Consultant Clienti - BUZAU active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: confidential
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Buzau
  • Actualizat la: 18.01.2017
    Remote work: On-site

    Angajăm în BUZĂU pentru o companie multinationala - una dintre cele mai mari companii de telecomunicații de pe piața din România (TV, NET, TEL), lideri în domeniul inovației în tehnologie.


    Candidatul ideal:

    Experienţă de minim 6 luni in domeniul relaţiilor cu clienţii, vanzare.
    Experienta in operaţii cu numerar/de casa si contabilitate primara reprezinta un avantaj
    Cunostinte foarte bune operare pe calculator; lucrul cu MS Office, minim nivel mediu
    Cunostinte despre networking (cablu, fibra optica, wireless) si telefonie reprezintă un avantaj
    Capacitatea de a reacţiona rapid şi de a găsi soluţii optime in situaţii de criza, răbdare şi rezistenţă la stres;
    Abilitatea de a folosi mai multe aplicaţii simultan in timpul interacţiunii cu clienţii;
    Orientare catre rezultate
    Abilitatea de a-i inspira si motiva pe ceilalti
    Abilitati de lucru in colaborare si influentarea celorlalti in lucrul in echipa
    Adaptabilitate si suport in schimbare
    Abilitatea de autoevaluare si continua perfectionare.
     
    Resposabilitati:
     
    Este responsabil de gestionarea profitabila a portofoliului de clienti precum si de promovarea si vanzarea serviciilor oferite de Companie.
    Asigura gestiunea si cresterea portofoliului de clienti prin realizarea targetelor de vanzari, reducerea churn-ului si administrarea operationala eficienta a magazinului.
    Se foloseste de instrumenetele oferite de companie in vederea segmentarii corecte a portofoliului de clienti si a identificarii nevoilor specifice fiecarui client.
    Prezinta proactiv si ofera suport in testarea produselor tuturor clientilor potentiali si existenti cu scopul vanzarii serviciilor Companiei, pentru a atinge obiectivele de vanzare stabilite.
    Intampina amabil clientii la intrarea in magazin, asigura asistenta pe tot parcursul clientilor in magazin.
    Ofera infomatii detaliate despre servicii si produse, intr-o maniera eficienta si politicoasa, tuturor clientilor.
    Aplica standardele in vanzare agreate de companie la fiecare interactiune cu clientii;
    Pregateste si proceseaza corect si complet documentele necesare in vederea vanzarii produselor, in conformitate cu prevederile legale si regulile companiei.
    Sprijina rezolvarea sesizarilor clientilor in SLA-urile agreate in procedurile interne si se asigură că solicitările sunt rezolvate.
    Intregistrează şi transmite mai departe solicitările de servicii şi de asistenţă tehnică sesizate in centrul de relaţii cu clienţii;
    La solicitarea clienţilor verifică facturile şi situaţia plăţilor; soluţionează cazurile in care situatia platilor sau facturile emise nu sunt corecte;
    Incaseaza corect sumele aferente preturilor produselor, indiferent de metoda de plata;
    Inregistreaza corect si la timp in sistemul informatic toate operatiunile de vanzare ale magazinului;
    Este responsabil de administrarea corecta si riguroasa a numerarului incasat in magazin, de corectitudinea inregistarilor si de predarea banilor.
    Executa operatiuni de contabilitate primara.

    Pachetul de beneficii este format din:
    - Salariu fix (contract individual de muncă);
    - Bonusuri pe măsura rezultatelor;
    - Bonuri de masă;
    - Training de specializare;
    - Alte beneficii (la interviu).
     

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Buzau,

    Buzau,

    Buzau,

    Vezi job-uri similare (6)