Agent Back Office - Limba Franceza

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ManpowerGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Agent Back Office - Limba Franceza active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.05.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    • Nivel AVANSAT de limba franceza ;
    • Orientare catre client;
    • Proactiv;
    • Motivat si interesat de a-si dezvolta o cariera intr-o companie multinationala;
    • Abilitati bune de lucru in echipa;
    • Atitudine pozitiva si sociabila.

    Responsabilitati

    • Preluarea eficienta a apelurilor / solicitarilor / mail-urilor primite din partea clientilor;
    • Ofera solutii si indicatii adecvate clientilor;
    • Solutioneaza obiectiile si solicitarile clientilor,
    • Redirectionarea catre centrele autorizate in solutionarea anumitor situatii,
    • Furnizarea de servicii de asistență de calitate, prin selectarea celor mai potriviti furnizori,
    • Să gestioneze în mod proactiv cazurile aparute, folosind sistemul Cosmos pentru a planifica acțiuni și de a comunica cu toate departamentele relevante
    • Comunica în mod clar cu clientul pe tot parcursul cazului.

    Alte informatii

    Îţi oferim:

    • Training
    • Salariu fix negociat în funcţie de experienţă şi skill-urile tale / porneşte de la 2000 lei net
    • Bonusuri constante (al 13-lea salariu + bonusuri de câteva sute de lei net lunar în funcţie de satisfacţia clienţilor şi numărul de cazuri)
    • Abonament medical lunar la o clinică privată medicală
    • Contract pe perioadă nedeterminată
    • Locaţie ultra-centrală (Piaţa Unirii) – Bucureşti

    Lucrul în ture, astfel:

    • 5 zile pe săptămână, 8h / zi cu 2 weekend-uri / lună (se acordă liber în compensaţie şi spor 25%)
    • 7:00-15:00 / 14:00-22:00, flexibil, se stabileşte de comun acord
    • O dată la 10 săptămâni, se lucrează 5 nopţi la rând (22:00 – 6:00) cu liber următoarele 5 zile consecutive (+ spor 25%)

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    3729 RON NET / luna
    Hybrid

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (294)