Asistent Comercial cu limba italiana

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Asistent Comercial cu limba italiana active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 17.02.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Căutăm o persoană dinamică, autonomă, cu spirit comercial şi capacitate de organizare pentru a se alătură Departamentului Comercial din Iaşi.



    Pentru reuşită în această misiune este nevoie de :



    - Experienţă în domeniul comercial (achiziţii/vânzări);



    - Studii superioare;



    - Bune abilităţi de comunicare, convingere şi negociere prin telefon;



    - Capacitate de a stabili relaţii de afaceri de calitate cu clienţii;



    - Abilităţi excelente de comunicare în limba italiana si engleză - min nivel B2;



    - Cunoaşterea de instrumente PC: Excel, Word , Internet.

    Responsabilitati

    În calitate de Asistent Comercial (Vânzări)  principalele tale responsabilităţi vor fi:



    - Identificarea unor noi oportunităţi de vânzare pe piaţă/ noi parteneri ;



    - Introducerea clienţilor identificaţi în baza de date a companiei;



    - Negocierea şi comercializarea produselor clientului în regiunea alocată;



    - Menţinerea relaţiilor comerciale de colaborare continuă cu clientiii existenţi şi cu cei potenţiali;



    - Coordonarea procesului post-vânzare;



    - Respectarea etapelor impuse în gestionarea şi derularea unei comenzi din partea clientului;



    - Furnizarea de rapoarte periodice la cererea responsabilului de echipă/managerului;

    Alte informatii

    Beneficii :


    - Formare la nivel naţional şi internaţional ;


    - Reale oportunităţi de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică şi de succes;


    - Pachet salarial motivant şi bonusuri de performanţă.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    3200 - 3600 RON NET / luna
    Iasi,

    Suceava, Piatra Neamt, Iasi,

    Bacau, Botosani, Iasi,

    Vezi job-uri similare (8)