Manager de Produs, Marketing Segment TV si Pachete de Servicii

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.


Vezi toate job-urile Manager de Produs, Marketing Segment TV si Pachete de Servicii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Orange Romania Communications
Domeniu:
  • Telecomunicatii
  • Tip job: temporar
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 23.12.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021.
    Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.

    Cerinte

    Studii:
     Studii superioare in: Marketing/ Administrarea Afacerilor/ Telecomunicaţii sau domenii conexe

    Experienţa în muncă:
     Minim 1-3 ani experienţa intr-o poziţie similara (management de produs in domeniul telecomunicaţiilor)

    Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
     Cunoaşterea pieţei de telecomunicaţii din România, incluzând: tendinţe in piaţa, cerinţele consumatorilor, tehnologii;
     Buna înţelegere a tehnologiilor de telecomunicaţii;
     Cunoştinţe si deprinderi avansate de Project management;
     Deprinderi avansate in utilizare instrumentelor de marketing;
     Buna înţelegere a segmentării si canalelor de comunicare in marketing;
     Cunoştinţe de analiza afacerii;
     Cunoaşterea pachetului Microsoft Office, in special cunostinte avansate de Excel, PowerPoint si Project (Planner);
     Cunoştinţe avansate de limba engleza;
     Gândire analitica;
     Foarte bune abilitaţi de comunicare;
     Orientare spre detalii si orientare catre rezultate;
     Excelente abilitati de prezentare;
     Bune abilitaţi organizatorice si de planificare;
     Abilitatea de a lucra sub presiune si cu termene limita;
     Bune abilitaţi de relaţionare, persuasiune, orientare către client

    Responsabilitati

    SCOP:
    Creeaza conceptul, dezvolta, defineste si gestioneaza (pe durata ciclului de viata) produsele serviciile si ofertele adresate intregului segment al consumatorilor rezidentiali.


    RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
     Creaza conceptul de produs/serviciu/oferta;
     Obţine informaţii relevante care sa determine dezvoltarea produselor/serviciilor/ofertelor viitoare, astfel:
    o desfasoara activitati de cercetare a pietei, analiza a competitiei, analiza a tendintelor in telecomunicatii;
    o colaborează cu structurile de vanzari cu scopul de a identifica nevoile clienţilor si tendinţele in tehnologie;
     Defineşte pentru fiecare produs/serviciu/oferta, nou sau imbunatatit – obiectivele specifice, segmentul tinta adresat, structura de pret si celelalte specificatii de functionare – relevante;
     Participa la determinarea fezabilitatii si la analiza economico-financiara pentru orice initiativa de tipul celor de mai sus;
     Elaboreaza specificatiile („Foaia de specificatii”) pentru orice initiativa de tipul celor de mai sus;
     Se asigura ca toate funcţiunile interne ale companiei sunt pregătite sa susţină implementarea si lansarea noilor produse/servicii/oferte astfel:
     Colaboreaza strâns cu toate structurile relevante – implicate in acest proces - pentru a defini noile produse/servicii/oferte, imbunatatirile produsului/serviciului/ofertei, noile funcţionalitati; coordonează procesele referitoare la implementare;
     Asigura calitatea si lansarea la termen a produsului/ofertei, coordonând eforturile toate departamentele relevant, implicate in aceasta activitate;
     Oferă suport continuu pentru structurile implicate in comunicarea/distributia/vanzarea produselor/serviciilor/ofertelor vizate, incluzând asistenta legata de marketing, instrumente de vânzări, focus grupuri;
     Interacţionează cu personalul din cadrul companiei precum si cu Deutsche Telekom in domeniul dezvoltării de produse ,servicii si oferte adresate clientilor rezidentiali;
     Gestionează proactiv produsele/serviciile/ofertele adresate clientilor rezidentiali pe durata ciclului lor de viata, in directia indeplinirii obiectivelor generale (si specifice) ale companiei:
     Monitorizează evolutia performantei produsului/ofertei (numar de utilizatori, venituri, profitabilitate, rata de utilizare, competititate, satisfacţia clienţilor);
     Proceseaza informatiile interne si externe asupra performantelor produselor/serviciilor/ofertelor si propune actiuni corespunzatoare.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (17)