Manager de Produs, Marketing Segment TV si Pachete de Servicii
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.Vezi toate job-urile Manager de Produs, Marketing Segment TV si Pachete de Servicii active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro |
Angajator: | Orange Romania Communications |
Domeniu: |
|
Tip job: | temporar |
Nivel job: | Student/Absolvent |
Orase: |
|
Actualizat la: | 23.12.2016 |
Remote work: | On-site |
Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021.
Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.
Studii:
Studii superioare in: Marketing/ Administrarea Afacerilor/ Telecomunicaţii sau domenii conexe
Experienţa în muncă:
Minim 1-3 ani experienţa intr-o poziţie similara (management de produs in domeniul telecomunicaţiilor)
Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
Cunoaşterea pieţei de telecomunicaţii din România, incluzând: tendinţe in piaţa, cerinţele consumatorilor, tehnologii;
Buna înţelegere a tehnologiilor de telecomunicaţii;
Cunoştinţe si deprinderi avansate de Project management;
Deprinderi avansate in utilizare instrumentelor de marketing;
Buna înţelegere a segmentării si canalelor de comunicare in marketing;
Cunoştinţe de analiza afacerii;
Cunoaşterea pachetului Microsoft Office, in special cunostinte avansate de Excel, PowerPoint si Project (Planner);
Cunoştinţe avansate de limba engleza;
Gândire analitica;
Foarte bune abilitaţi de comunicare;
Orientare spre detalii si orientare catre rezultate;
Excelente abilitati de prezentare;
Bune abilitaţi organizatorice si de planificare;
Abilitatea de a lucra sub presiune si cu termene limita;
Bune abilitaţi de relaţionare, persuasiune, orientare către client
SCOP:
Creeaza conceptul, dezvolta, defineste si gestioneaza (pe durata ciclului de viata) produsele serviciile si ofertele adresate intregului segment al consumatorilor rezidentiali.
RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
Creaza conceptul de produs/serviciu/oferta;
Obţine informaţii relevante care sa determine dezvoltarea produselor/serviciilor/ofertelor viitoare, astfel:
o desfasoara activitati de cercetare a pietei, analiza a competitiei, analiza a tendintelor in telecomunicatii;
o colaborează cu structurile de vanzari cu scopul de a identifica nevoile clienţilor si tendinţele in tehnologie;
Defineşte pentru fiecare produs/serviciu/oferta, nou sau imbunatatit – obiectivele specifice, segmentul tinta adresat, structura de pret si celelalte specificatii de functionare – relevante;
Participa la determinarea fezabilitatii si la analiza economico-financiara pentru orice initiativa de tipul celor de mai sus;
Elaboreaza specificatiile („Foaia de specificatii”) pentru orice initiativa de tipul celor de mai sus;
Se asigura ca toate funcţiunile interne ale companiei sunt pregătite sa susţină implementarea si lansarea noilor produse/servicii/oferte astfel:
Colaboreaza strâns cu toate structurile relevante – implicate in acest proces - pentru a defini noile produse/servicii/oferte, imbunatatirile produsului/serviciului/ofertei, noile funcţionalitati; coordonează procesele referitoare la implementare;
Asigura calitatea si lansarea la termen a produsului/ofertei, coordonând eforturile toate departamentele relevant, implicate in aceasta activitate;
Oferă suport continuu pentru structurile implicate in comunicarea/distributia/vanzarea produselor/serviciilor/ofertelor vizate, incluzând asistenta legata de marketing, instrumente de vânzări, focus grupuri;
Interacţionează cu personalul din cadrul companiei precum si cu Deutsche Telekom in domeniul dezvoltării de produse ,servicii si oferte adresate clientilor rezidentiali;
Gestionează proactiv produsele/serviciile/ofertele adresate clientilor rezidentiali pe durata ciclului lor de viata, in directia indeplinirii obiectivelor generale (si specifice) ale companiei:
Monitorizează evolutia performantei produsului/ofertei (numar de utilizatori, venituri, profitabilitate, rata de utilizare, competititate, satisfacţia clienţilor);
Proceseaza informatiile interne si externe asupra performantelor produselor/serviciilor/ofertelor si propune actiuni corespunzatoare.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Key Account Manager Hybrid | |
Account Manager, MLE- Bucuresti Aplica fara CV | |
Telephone Account Manager- Bucuresti Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (17) |
Raporteaza eroarea la