Agent Achizitii

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Electromagnetica active.


Vezi toate job-urile Agent Achizitii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: Electromagnetica
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.12.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Electromagnetica is a privately owned Romanian company based in Bucharest City, with object of activity in different areas such as: Electrical and electronic equipment, LED lighting solutions, Electric vehicle charging stations, Plastic injection projection, Subcontracting electronic products and subassemblies, Production of electricity from renewable sources and supply of electricity.

    Cerinte

    Competente necesare:

    • Cunostinte in privinta componentelor electronice, electrotehnice;
    • Bune abilitati de relationare si comunicare;
    • Permis auto cat. B, disponibilitate de deplasare la sediul furnizor (local –Bucuresti);
    • Bune abilitati de negociere;
    • Capabil/a sa lucreze independent, cu supervizare minima;

    Cunostintele si experienta profesionala solicitata:

    • Cel putin 1 an experienta in achizitii/distributie componente electronice, electrotehnice, electrice - avantaj;
    • Experienta in achizitiile de componente electronice si electrice, eventual si in echipamente de automatizare;
    • Foarte buna cunoastere a principalelor categorii de componente electronice si electrice;
    • Studii superioare cu profil tehnic: electronica, inginerie electrica;
    • Buna cunoastere a limbii engleza;.

    Responsabilitati

    Obiectivul postului:
    Asigurarea achizitiei de materiale, componente electronice, electrice necesare pentru activitatea de cercetare si proiectare corpuri de iluminat cu LED-uri.

    Responsabilitati:
    • Cautarea si identificarea de noi furnizori de materiale (intern/extern);
    • Negocierea termenilor contractuali cu furnizorii, cu focus pe imbunatatirea termenilor comerciali (termen de plata si de livrare, volum, discount, pret);
    • Plasarea comenzilor si mentinerea unei legaturi permanente cu furnizorii pentru cunoasterea statusului comenzilor;
    • Monitorizarea calitatii produselor si echipamentelor achizitionate, pentru a asigura concordanta cu toti termenii contractuali si rezolvarea eventualelor probleme aparute;
    • Asigurarea de furnizori de rezerva pentru cele mai cerute categorii de produse;
    • Comunicarea cu Departamentul contabilitate – financiar pentru facturare si alte aspecte financiare;
    • Deplasarea la furnizori pentru a asigura rapiditatea achizitiilor cand este necesar si pentru audituri de calitate.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (14)