Agent de Vanzari/ Business Developer- Vatra Dornei

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Coca-Cola HBC Romania active.


Vezi toate job-urile Agent de Vanzari/ Business Developer- Vatra Dornei active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: Coca-Cola HBC Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Vatra Dornei
  • Actualizat la: 21.11.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Coca-Cola HBC România înseamnă o familie cu peste 1.500 de angajați, unită de un scop comun. Suntem o parte esențială a Coca-Cola HBC Group, cel mai mare îmbuteliator și partener al The Coca-Cola Company la nivel mondial. Misiunea noastră este de a aduce bucurie celor 595 de milioane de consumatori, grație unui portofoliu ce cuprinde peste 136 de branduri cu recunoaștere globală și locală, pentru momentele care contează cu adevărat, timp de 24 de ore pe zi, 7 zile din 7.

    Reprezentăm o echipă cu adevărat puternică și talentată, care obține rezultate superioare datorită succeselor și învățării, zi de zi.
    De peste 30 de ani, Coca Cola HBC România face ca excelența în operațiuni să fie un beneficiu pentru clienți, furnizori, consumatori și angajați.
    Avem convingerea că oamenii noștri sunt ingredientul secret al Coca-Cola HBC.


    Cerinte

    Competente pe care ne dorim sa le ai / Criterii de eligibilitate:

    Studii Universitare finalizate sau in curs de finalizare
    Experienta in procesul de vanzare si negociere
    Cunostinte financiare – cifra de afaceri, discount, profit etc.
    Dezvoltarea relatiilor cu clientii
    Activarea magazinelor
    Orientare catre rezultat
    Curiozitate si Initiativa
    Lucrul in echipa
    Identificare si rezolvare probleme
    Orientat catre client
    Deschidere catre tehnologie
    Englenza nivel mediu
    Permis de conducere categoria B

    Valori:

    Autenticitate
    Excelenta
    Invatare
    Grija fata de oameni
    Performam impreuna
    Castigam cu clientii

    Responsabilitati

    Responsabilitati:

    Prospectezi si dezvolti piata prin clienti noi
    Account management: identifici nevoile si influentezi deciziile de cumparare (mix potrivit, plasari noi)
    Asiguri executia la cel mai ridicat nivel
    Raporteazi activitatea – RED Index, Promos, Customer data etc.
    Comunici si colaboreazi cu agentii distribuitorului
    Urmaresti ruta zilnica alocata
    Te asiguri ca executia este conform standardelor de mercantizare
    Implementezi promotiile conform calendarului
    Te ocupi de gestionarea, plasarea si monitorizarea echipamente – frigidere, rafturi etc.
    Identifici posibile probleme si le adresezi corespunzator (rezolvi sau directionezi catre cine o poate face)
    Vii cu initiative de dezvoltare a clientului / rutei (plasari suplimentare, meniuri combo, etc)
    Participi la traininguri pentru dezvoltarea ta continua atat tehnic cat si de leadership
    Actionezi conform Codului de Conduita in Afaceri
    Dai dovada de proactivitate: cauti solutii si anticipezi nevoile si oportunitatile clientului
    Duci initiativele catre excelenta – recunoscute ca bune practici
    Constientizezi riscuri & previi potentiale probleme
    Iti expune punctul de vedere; primesti si oferi feedback
    Esti deschis la schimbare
    Iti doresti sa-i dezvolti si pe altii, impartasind cunostintele & experientele de succes

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Sacele,

    Timisoara,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (314)