Application Support

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile High-Tech Systems Software active.


Vezi toate job-urile Application Support active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: High-Tech Systems Software
Domeniu:
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.03.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    We are building an integrated ecosystem of healthcare software solutions, ready to respond to the needs and challenges that arise in this field. 

    Cerinte

    • Cunostine medii/avansate Microsoft SQL Server 2008/2012/2014 (interogare, capacitate de a modifica si intelege proceduri stocate, view-uri si functii);
    • Cunostinte medii Microsoft Operating Systems (Server 2003; 2008, Win Xp. 7) si Microsoft Office;
    • Experienta pe un post cu interactiune directa cu clientii de minim 1 an;
    • Bune abilitati de comunicare;
    • Cunostinte de baza despre protocoale retea TCP/IP;
    • Disponibilitate pentru deplasari la clientii din Bucuresti si din provincie;
    • Responsabil, serios, organizat, riguros, onest, înclinaţie spre service IT;
    • Rezistenta la stres si flexibilitate;
    • Capacitate rapida de acomodare si invatare;
    • Limba engleza - nivel mediu;

    Reprezinta avantaj:
    • Cunoasterea pietei farmaceutice;;
    • Certificarile Microsoft;
    • Permis categoria B.

    Responsabilitati

    • Asigurarea suportului tehnic telefonic, prin internet (remote) si la sediul clientului pentru aplicatiile de business aflate in portofoliu;
    • Soluţionarea solicitărilor de suport care se referă la aplicaţiile de business, provenite de la utilizatorii sistemului informatic în termenele de execuţie agreate prin SLA (notificarea se face prin sistemul de call center, prin aplicaţia de helpdesk IT sau prin autosesizare);
    • Escaladarea solicitărilor complexe, care depăşesc nivelul său de competenţă, către Application Expert (nivelul 3 de suport);
    • Instalarea si testarea aplicatiilor de business comercializate;
    • Participare la implementarea solutiilor de business catre client;
    • Sustinerea de training-uri pentru client cu privire la folosirea aplicatiei de business.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (517)