Platform Support Engineer

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Vodafone Romania active.


Vezi toate job-urile Platform Support Engineer active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Vodafone Romania
Domeniu:
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.05.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Vodafone România este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume, cu o vastă experiență în comunicații și Internet of Things, precum și în promovarea serviciilor financiare mobile și transformarea digitală pe piețele emergente.

    La Vodafone, credem că oportunitățile și promisiunile unui viitor digital mai bun ar trebui să fie accesibile tuturor și ne asigurăm că cei mai vulnerabili nu sunt lăsați în urmă în călătoria către acel viitor. Prin intermediul tehnologiei noastre, lucram pentru a elimina diferențele existente și pentru a ajuta oamenii să contribuie în mod egal și pe deplin la societate.

    De ce Vodafone?

    • Ne preocupăm să fim o companie dedicată diversității ca motor al schimbării;
    • Ne dorim o lume mai conectată, mai incluzivă și mai durabilă;
    • Folosim tehnologia pentru a reduce emisiile de carbon;
    • Provocăm și inovăm pentru a conecta oameni, companii și comunități din întreaga lume;
    • Cu noi poți să fii tu însuți, să împărtășești inspirație, să îmbrățișezi noi oportunități, să prosperi și să faci o diferență reală.


    Vodafone se angajează să atragă, să dezvolte și să rețină cei mai buni oameni, oferind un loc de munca motivant și incluziv, în care talentul este cu adevarat recunoscut și recompensat. Ne angajăm să promovăm incluziunea pentru toți cu convingerea că diversitatea joacă un rol important în succesul companiei noastre. Îi incurajăm în mod activ pe toți să ia in considerare posibilitatea de a face parte din călătoria noastră.

    Cerinte

    Core competencies, knowledge and experience [max 5]:
    - Scripting tools
    - Data Base user knowledge (complex queries)
    - SS7 MAP Signalling
    - Diameter Signalling
    - DNS protocols
    - Roaming knowledge (protocol and signalling)

    Must have technical / professional qualifications:
    - University degree: faculty of Electronics Telecommunications and Information Technology, Faculty of Automatic Control and Computer Science, Cybernetics, Informatics or equivalent;
    - 1-2 years of experience in
    Telecommunication

    Responsabilitati

    Role purpose:
    Roaming Platform Support within Vodafone Networks.

    The role will provide the 2nd Line support for
    - HW, SW and BD SLS incident management
    - Support to SLS Roaming Team activities that requires root or OS activity
    - Assist with change activity when needed
    - Preventive maintenance for platforms in scope
    - Corrective maintenance for platforms in scope
    - Continuous improvement of preventive and corrective maintenance routines.
    - Support on security and some other audits to ensure the VF compliance.

    This is a real-time operational role providing support for complex multi-technology solutions, in addition to a providing a sound knowledge of specific technologies.
    Working hours : from 07:00 CET to 22:00 CET (2 shifts), and 1 on call person during nights and weekends.

    Key accountabilities and decision ownership
    [max 5]:
    - System administration tools (UNIX) expert level
    - Passive probing, counters management to create service alarms
    - Root Cause analysis for complex major incidents & escalated faults
    - Where required, support new technology, service & solution.
    - Support customer Project and Change delivery activities as required.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    7000 RON NET / luna
    BUCURESTI, Job national

    Vezi job-uri similare (11)