Retail Analyst with French

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Prohuman active.


Vezi toate job-urile Retail Analyst with French active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Prohuman
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 10.12.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.

    Cerinte

    Analistul Retail acționează drept reprezentatul echipei in rol de specialist pe procesele de compensare și colectare a datelor in fața conducerii locale şi a echipelor de vânzări partenere.

    Cerinte:
    Diplomă universitară, de preferat în economie, administrarea afacerilor, finanțe sau tehnologia informației, cu experiență echivalentă de tipul:
    - Cunoștințe semnificative privind reglementarea si desfășurarea activităților comerciale indirecte (prin angrosiști/distribuitori/detailiști);
    - Cunoștințe semnificative privind activitățile de colectare, procesare si raportare date;
    - Cunoștințe semnificative privind activitățile de planificare, executare si compensare;
    - Cunoștințe semnificative privind rapoartele si standardele de măsurare a calității;
    - Cunoștințe relevante privind aplicarea clauzelor contractuale in activitățile comerciale indirecte;
    - Cunoștințe relevante de marketing;
    - Experiență aprofundata sau cel puțin semnificativa în comunicarea cu partenerii de afaceri si cu beneficiarii din domeniul afacerilor tehnologiei informației si comunicării;
    - Experiența semnificativa in lucrul cu baze de date si alte sisteme informatice similare (CRM/ERP);
    - Experiența aprofundata in utilizarea pachetului Microsoft Office, in special Excel la nivel avansat;
    - Aptitudini analitice demonstrate și orientare puternică spre procese cu cunoștințe de Excel, MS Access și Business Objects;
    - Aptitudini excelente de comunicare, cu capacitatea de a construi și de a păstra relații interne/externe solide;
    - Orientare puternică spre client;
    - Capacitatea de a lucra independent și la distanta, într-o organizație distribuită și de a rămâne concentrat și dedicat;
    - Capacitatea de a face fată unui mediu foarte stresant și de a creste în acesta;
    - Cunoașterea fluentă a limbii engleze și a limbii franceze.

    Responsabilitati

    Responsabilitati:
    - Asigură in scop lucrativ relația dintre partenerii companiei (detailiștii locali) si organizațiile locale, echipele de vânzări si alți beneficiari interni pe aspectele operationale referitoare la activitatile de compensare si colectare a datelor;
    - Efectuează operațiunile de plată referitorare la compensarea partenerilor companiei, cu ajutorul conducerii locale şi a echipelor de vânzări partenere;
    - Oferă consultanță echipelor de vânzări partenere in legatură cu aspectele de planificare a activităților de compensare;
    - Colectează informații referitoare la datele de vanzari de la partenerii companiei, cu ajutorul organizațiilor locale și a echipelor de vânzări;
    - Se asigură că informațiile colectate sunt conforme cu cerințele companiei de calitate și confidențialitate a datelor; verifica atât calitatea cat si caracterul oportun al rapoartelor trimise de detailiști în coordonare cu departamentele de suport;
    - Identifica si monitorizează partenerii care nu respectă cerințele privind calitatea raportării. Soluționează problemele privind calitatea raportării cu detailiștii. Coordonează soluționarea problemelor cu ajutorul organizațiilor locale și a echipelor de vânzări;
    - Soluționează și urmărește orice probleme de raportare sau compensare împreuna cu partenerii companiei, cu ajutorul organizațiilor locale și a echipelor de vânzări;
    - Informează ierarhia din departament precum si organizațiile locale și echipele de vânzări asupra problemelor de colectare a datelor sau de compensare, propune soluții de rezolvare si se asigura de implementarea acestora;
    - Contribuie in mod activ la optimizarea proceselor, colaborând cu alte resurse interne din organizatie acolo unde este necesar, in vederea îmbunătățirii activităților de zi cu zi.

    Cod Anunt: 091116AB

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (213)