Commercial Support Representative with Czech

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile APT Resources & Services SRL active.


Vezi toate job-urile Commercial Support Representative with Czech active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: APT Resources & Services SRL
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 02.03.2017
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 20 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este cel mai mare jucător independent din industrie, o concentrare de forțe repartizate armonios pe diferite specializări în aria capitalului uman, a comunicării și a serviciilor SaaS. Cifra de afaceri de peste 24 de milioane euro în 2015 și o medie de 2000 de persoane (majoritatea cu studii superioare), angajate în servicii BPO și misiuni de muncă temporară, au menținut grupul de firme APT în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe IT&C, BPO, finanțe-bănci, inginerie, retail, medical & pharma. Am dezvoltat instrumente multidisciplinare de lucru și avem soluții de recrutare rapide și inovatoare, susținute și prin platforma online aptjob.ro. Începând cu 2015, grupul și-a extins operațiunile și în alte două regiuni emergente în piața de HR: Cluj și Brașov, unde funcționează noile sucursale APT.

    Cerinte

    For our client a well-known leader in personal systems and printing, we are looking for a Commercial Support Representative with Czech language.

    Requirements:

    - A bachelor degree;
    - Proficient Czech language;
    - Fluent in English;
    - Excellent verbal and written communication skills;
    - Customer service experience;
    - Team player;
    - Excellent communication skills;
    - IT knowledge: good knowledge of MS Office (especially Excel), working with databases, etc.

    Responsabilitati

    Responsibilities:

    - Partner Customer Service Analyst is responsible to solve partners’ requests/tickets, within the deadlines and by respecting the accuracy standards;
    - Solves financial and logistic partners requests and is responsible to initiate necessary actions for the functionality of internal processes, within the deadlines and by respecting the accuracy standards;
    - Creates purchase orders to financially compensate partners, within the deadlines and by respecting the accuracy standards;
    - Customer Service Analyst prepares/analyzes reports agreed with the direct manager (for example: performance indicators, quality reports, data investigation or collection within projects in progress, eccetera).

    Job Code: 081116ELP