ASISTENT MANAGER

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile REWE Romania - Penny Market active.


Vezi toate job-urile ASISTENT MANAGER active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: REWE Romania - Penny Market
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Ilfov
  • Actualizat la: 05.12.2016
    Scurta descriere a companiei

    PENNY Market este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România. Prezent pe piața locală din anul 2005, PENNY Market operează cu 212 de magazine și se află în continua expansiune, având in prezent peste 4.000 de angajați.

    Vrei sa iti incepi o cariera de succes alaturi de noi? Te intampinam cu o atmosfera prietenoasa, o echipa de incredere si oportunitati reale de dezvoltare profesionala. Suntem pasionati de ceea ce facem, actionam sustenabil, mereu atenti la nevoile angajatilor, mediului si comunitatii. Daca ai o atitudine proactiva, esti comunicativ si iti doresti un loc de munca stabil, alatura-te echipei noastre!

    Pachetul tau de beneficii include:

     Salariu atractiv plus bonus de performanta;
     Bonus de loialitate;
     Bonus pentru recomandarea unui viitor coleg;
     Asigurare medicală privată;
     Tichete de masa;
     Tichete cadou cu ocazia sărbătorilor de Paște și Crăciun;
     Zile suplimentare pentru concediu de odihnă;
     Training pentru dezvoltare profesională.

    Ti se potriveste?
    Acceseaza www.penny.ro, sectiunea Cariere sau solicita informatii direct in magazin.

    Cerinte

    - Experienta pe o pozitie similara de minim 2 ani;
    - Studii superioare;
    - Cunostinte solide de MS Office: Power Point, Word; Excel;
    - Cunostinte foarte bune de LIMBA GERMANA si ENGLEZA;
    - Permis de conducere categoria B – constituie un avantaj.

    Calitati personale:
    - Capacitate de analiza si sinteza a datelor;
    - Atentie la detalii;
    - Abilitate de a lucra la proiecte multiple, in conditii de presiune;
    - Proactivitate;
    - Integritate si onestitate.


    Responsabilitati

    - Intocmirea de rapoarte si analize zilnice si lunare;
    - Urmarirea proiectelor in care este implicat managerul;
    - Asigura activitatea administrative, arhivarea si organizarea documentelor specifice;
    - Comunicarea eficienta interdepartamentala;
    - Organizarea agendei si deplasarilor managerului.

    Alte informatii

    BENEFICII:

    - Asigurare medicala privata;
    - Masa de pranz asigurata;
    - Transport asigurat.