Specialist Junior Administrare Personal

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Rompetrol - KMG International active.


Vezi toate job-urile Specialist Junior Administrare Personal active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: Rompetrol - KMG International
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.01.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    We are a Romanian brand that evolved to an international group that produces and delivers energy products. With 6,000 employees and a wide range of jobs, Rompetrol has operations in Europe and Central Asia, from oil trading and refining to petrochemicals production, retail and marketing of petroleum products to providing services to other operators in the Energy industry.

    Cerinte

    - Studii superioare finalizate.
    - Minim 1 ani experienta pe o pozitie similara, cu expunere preferabil la urmatoarele arii: administrare de personal.
    - Disponibilitate pentru deplasari – sub 30% din program.
    - Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat.
    - Bune cunostinte MS Office (Word, Excel).
    - Excelente abilitati de organizare, prioritizare si planificare.
    - Capacitate de sinteza si analiza.
    - Excelente abilitati de comunicare.

    Responsabilitati

    Scopul postului: Asigura servicii de resurse umane eficiente si eficace pentru companiile alocate in cadrul departamentului de Administrare Resurse Umane.

    Responsabilitati:
    - Elaboreaza si gestioneaza documente necesare in procesele de resurse umane privind incheierea, executarea, modificarea si incetarea raporturilor de munca, acte aditionale etc., conform prevederilor legale.
    - Raspunde de arhivarea dosarelor de personal curente sau apartinand fostilor angajati.
    - Se asigura de existenta documentelor necesare la angajare si le verifica.
    - Verifica pontajele lunare ale salariatilor.
    - Redacteaza si/sau completeaza formulare specifice activitatii biroului: registre, adeverinte solicitate de angajati, cereri etc.
    - Receptioneaza si implementeaza solicitarile HR Business Partner-ilor sau ale clientilor interni.
    - Actualizeaza baza de date privind personalul companiei: noi angajati, plecari, concedii etc.
    - Urmareste implementarea modificarilor.
    - Actualizarea bazelor de date cu informatii ale angajatilor.
    - Implementarea proceselor si fluxului de documente cerute de lege sau de procedurile interne pentru segmentul de angajati/ client/ business de care se ocupa.
    - Aplicarea in mod corect a prevederilor contractului individual de munca si a Contractelor Colective de Munca precum si a legislatiei in vigoare.
    - Implementarea modificarilor legislative care au impact asupra activitatii profesionale.
    - Elaboreaza si gestioneaza anunturile organizationale interne.
    - Acorda suport in elaborarea si administrarea documentelor asociate proceselor de somaj tehnic, oncediere colectiva si individuala, cercetarilor disciplinare din cadrul companiei in conformitate cu prevederile legale in vigoare, pentru unitatile din Bucuresti si tara.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (52)