Asistent Resurse Umane

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Inetum Romania active.


Vezi toate job-urile Asistent Resurse Umane active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Inetum Romania
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 29.08.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    About Inetum, Positive digital flow:

    Inetum is an IT services company that provides digital services and solutions and a global group that helps companies and institutions to get the most out of digital flow. The Inetum group is committed towards all these players to innovate, continue to adapt and stay ahead. With its multi-expert profile, Inetum offers its clients a unique combination of proximity, a sectorial organization and solutions of industrial quality. Operating in more than 26 countries, the Group has nearly 27,000 employees and in 2020 generated revenues of €1,965 billion.

    Inetum Romania is an important player in the IT services and solutions market in our country, with over 15 years of activity. It is a stable, growing and profitable company with over 500 employees who provides IT consulting services, infrastructure and software development assistance, digital services implementation and support.

    In an Agile format, our teams work on cloud initiatives, application development, business intelligence, automation and digitalization projects that contribute to the profit and evolution of our clients. The diversity of our projects offers team members the opportunity for learning and growth. The company had a turnover of 20 million EURO in 2021.

    Cerinte

    -Studii superioare absolvite
    -Experienta in Resurse Umane, Administrativ sau Contabilitate
    -Engleza sau Franceza avansat
    -Cunoasterea pachetului Microsoft Office

    - Flexibilitate, adaptare rapidă la mediul de lucru profesional
    - Capacitate de analiza si organizare
    - Perseverenţă, răbdare, seriozitate, onestitate, sociabilitate
    - Lucrul în echipă
    - Capacitate de comunicare foarte bună

    Responsabilitati

    -Intocmirea drafturilor contractelor de munca si a anexelor aferente
    -Stabilirea unui mentor pentru salariatii noi
    -Pregatirea tuturor documentelor care urmeaza a fi semnate de catre viitorul salariat
    -Asigura suport viitorilor salariati in momentul semnarii contractelor de munca (explicarea clauzelor contractuale standard cu posibilitatea consultarii specialistului de resurse umane in ceea ce priveste elementele de noutate si prezentarea corecta a
    -Scanarea documentelor personale ale salariatilor si arhivarea electronica a acestora
    -Urmarirea dosarelor de personal astfel incat acestea sa contina toate documentele necesare
    -Verificarea periodica a dosarelor de personal
    -Completarea contractelor de munca si a anexelor cu numarul de inregistrare din Revisal
    -Informarea salariatilor cu privire la semnarea documentelor de personal (contracte, acte aditionale) si predarea acestora salariatilor
    -Solicita salariatilor documente doveditoare pt evenimentele speciale si arhivarea acestora in dosarele de personal
    -Intocmirea adeverintelor pentru medic, a adeverintelor pt cresa / gradinita si a altor adeverinte solicitate de catre salariati
    -Intocmirea drafturilor deciziilor de suspendare si a documentelor de incetare
    -Contactarea salariatilor cu privire la ridicarea documentelor de incetare sau pregatirea plicurilor in vederea trimiterii acestora prin posta
    -Responsabil cu trimiterea la timp a documentelor de personal semnate catre salariatii incadrati pe alte puncte de lucru si urmarirea documentelor care trebuie sa se intoarca semnate
    -Urmarirea fiselor de aptitudine astfel incat salariatii sa fie la zi cu realizarea controlului de medicina muncii si intocmirea fiselor de solicitare a examenului medical periodic de medicina muncii
    -Scanarea fiselor de aptitudine si trimiterea acestora catre societatea care efectueaza instruirea PSI/SSM
    -Organizarea instruirilor periodice de SSM si PSI si verificarea fiselor astfel incat sa se asigure ca acestea sunt semnate corect
    -Inregistrarea salariatilor in aplicatia interna si in SAGA
    -Inregistrarea demisiilor si urmarea procedurii
    -Ridica / depune documente la : Imigrari, Ministerul Educatiei, Agentia de Somaj, biroul de traduceri
    -Deschide tichete catre departamentul de suport
    -Suport pentru salariati cu privire la utilizarea aplicatiei interne
    -Modificarea proiectelor si a status ului salariatilor in aplicatia interna
    Inchiderea salariatilor incetati in aplicatia interna
    -Corespondenta postala
    -Urmeaza / respecta cu strictete procedurile stabilite de specialistul de resurse umane
    -Indeplinirea altor sarcini trasate de Directorul general sau Specialistul de Resurse Umane

    Alte informatii

    -Conditii salariale atractive
    -Contract de munca pe perioada nedeterminta
    -Plan de cariera (profesional, academic si financiar)
    -Asigurare medicala privata
    -Traininguri si certificari
    -Traininguri pe competente lingvistice: Franceza, Engleza
    -Tickete de masa
    -Un mediu de lucru prietenos si profesional

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Brasov, Timisoara,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Timisoara, Job national

    Vezi job-uri similare (26)