Front Office Assistant

This job is no longer active!

View all jobs Teamland active


View all jobs Front Office Assistant active on Hipo.ro

View all jobs Administrative Assistance active on Hipo.ro


Employer: Teamland
Domain:
  • Administrative Assistance
  • Job type: full-time
    Job level: 1 - 5 years of experience
    Location:
  • BUCHAREST
  • Updated at: 01.02.2017
    Remote work: On-site
    Short company description

    Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.

    Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.
    Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.

    Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.

    Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Management, astfel încât, raportul calitate – cost, să reprezinte un castig pentru dumneavoastră.

    Suntem specializați în funcție de industrie și răspundem mereu adecvat cerințelor specifice.

    Consultanța specializată și echipa dedicată, cu experiență relevantă pentru fiecare companie și specializată pe industrii, alături de companie de la semnare și pe tot parcursul derulării contractului/proiectului.

    Tratăm cu responsabilitate fiecare solicitare venită din partea fiecărui partener.

    Requirements


    The ideal candidate should have:

    - University Degree;
    - Very good commercial English: spoken, writing and reading;
    - PC operating knowledge – especially good command of Excel;
    - Excellent communication skills & client care skills;
    - Attention to details;

    Responsibilities

    Duties:
    - Welcome guests/external partners, register them and inform the contact persons within the organisation;
    - Act as point of contact for internal/external telephones queries
    - Assist and support administrative staff in their day to day operations;
    - Receiving/sending local/international correspondence;
    - Ensuring the protocol activity for the company meetings or other small or large events;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    5000 - 5500 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (56)