IT Helpdesk Specialist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Prohuman active.


Vezi toate job-urile IT Helpdesk Specialist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: Prohuman
Domeniu:
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Brasov
  • Actualizat la: 03.11.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.

    Cerinte

    • Cunostinte la nivel avansat de limbaj tehnic-engleza;
    • Cunostinte avansate Microsoft Operating Sistems ( Server 2008; 2012, Linux) si Microsoft Office (7/8);
    • Experienta in configurare si diagnoza a echipamentelor IT: calculatoare, imprimante, retele LAN si WAN;
    • Experienta in utilizarea si configurarea device-urilor mobile;
    • Cunostinte de administrare a domeniului Active Directory;
    • Cunostinte de baza despre protocoale retea TCP/IP, DNS, DHCP;
    • Disponibilitate program de lucru in ture;
    • O personalitate deschisa si aptitudini de comunicare bine dezvoltate;
    • Atitudine proactiva;
    • Gandire analitica si inclinata spre rezolvare a problemelor.
    • Experienta relevanta in domeniu reprezinta un avantaj.

    Responsabilitati

    • Ofera permanent suport tehnic IT utilizatorilor pentru a-i ajuta sa-si indeplineasca sarcinile de serviciu;
    • Configureaza statiile de lucru pentru angajati, seteaza conturile utilizatorilor si instaleaza programele specifice activitatii companiei;
    • Acorda asistenta tuturor utilizatorilor in solutionarea problemelor aparute in folosirea tehnologiei si sistemelor informatice;
    • Gestioneaza resursele puse la dispozitia departamentului IT (hardware, software si comunicatie) pentru buna functionare a sistemului informatic al companiei;
    • Solutionarea solicitarilor venite din partea departmentelor companiei, specifice activitatii zilnice;
    • Raporteaza catre managementul companiei calitatea serviciilor oferite de catre furnizorii externi;
    • Asigura mentenanta echipamentelor si se asigura de buna functionare a lor;
    • Raporteaza si ofera suport in solutionarea incidentelor IT aparute in cadrul companiei.
    • Pachet salarial atractiv;
    • Tichete de masa;
    • Asigurare medicala;
    • Oportunitatea de dezvoltare profesionala intr-o companie tanara in plina ascensiune.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Remote

    Remote

    Remote

    Vezi job-uri similare (5)