Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
IT Helpdesk Specialist
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Prohuman active.Vezi toate job-urile IT Helpdesk Specialist active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro |
Angajator: | Prohuman |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 03.11.2016 |
Remote work: | On-site |
With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.
Cerinte
• Cunostinte la nivel avansat de limbaj tehnic-engleza;
• Cunostinte avansate Microsoft Operating Sistems ( Server 2008; 2012, Linux) si Microsoft Office (7/8);
• Experienta in configurare si diagnoza a echipamentelor IT: calculatoare, imprimante, retele LAN si WAN;
• Experienta in utilizarea si configurarea device-urilor mobile;
• Cunostinte de administrare a domeniului Active Directory;
• Cunostinte de baza despre protocoale retea TCP/IP, DNS, DHCP;
• Disponibilitate program de lucru in ture;
• O personalitate deschisa si aptitudini de comunicare bine dezvoltate;
• Atitudine proactiva;
• Gandire analitica si inclinata spre rezolvare a problemelor.
• Experienta relevanta in domeniu reprezinta un avantaj.
• Ofera permanent suport tehnic IT utilizatorilor pentru a-i ajuta sa-si indeplineasca sarcinile de serviciu;
• Configureaza statiile de lucru pentru angajati, seteaza conturile utilizatorilor si instaleaza programele specifice activitatii companiei;
• Acorda asistenta tuturor utilizatorilor in solutionarea problemelor aparute in folosirea tehnologiei si sistemelor informatice;
• Gestioneaza resursele puse la dispozitia departamentului IT (hardware, software si comunicatie) pentru buna functionare a sistemului informatic al companiei;
• Solutionarea solicitarilor venite din partea departmentelor companiei, specifice activitatii zilnice;
• Raporteaza catre managementul companiei calitatea serviciilor oferite de catre furnizorii externi;
• Asigura mentenanta echipamentelor si se asigura de buna functionare a lor;
• Raporteaza si ofera suport in solutionarea incidentelor IT aparute in cadrul companiei.
• Pachet salarial atractiv;
• Tichete de masa;
• Asigurare medicala;
• Oportunitatea de dezvoltare profesionala intr-o companie tanara in plina ascensiune.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
ETL/Data Engineering Specialist Remote | |
ETL Specialist Remote | |
Full-Stack Developer Remote | |
Vezi job-uri similare (5) |
Raporteaza eroarea la