Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Admin Advisor- perioada determinata de 12 luni
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Provident Financial Romania active.Vezi toate job-urile Admin Advisor- perioada determinata de 12 luni active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | Provident Financial Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 29.11.2016 |
Remote work: | On-site |
Suntem o echipă profesionistă şi primitoare şi împărtaşim aceleaşi valori: respect, responsabilitate, claritate. Succesul nostru se bazează pe oamenii nostri. Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni talentaţi şi cu abilităţi extraordinare. Ca tine.
Cerinte
• Experienţă şi cunoştinţe utilizare PC/ Aplicaţii MS Office (cunoașterea aplicației Access constituie un avantaj);
• Excelente abilităţi de comunicare;
• Bune abilităţi analitice si de soluţionare a problemelor;
• Fluenţă în limba engleză (scris şi conversaţional);
• Sfera educaţională: licenţiat într-un domeniu relevant (ex. absolvent al unei facultăţi de ştiinţe exacte);
• Lucru în echipă;
• Planificare şi organizare;
• Soluţionarea diverselor probleme;
• Capacitatea de a respecta termene limită;
• Bune aptitudini interpersonale;
• Atenţie la detalii.
• Vei fi responsabil de verificarea și actualizarea bazelor de date cu informații despre clienții restanțieri (informaţii cu privire la clienţi, plăţile efectuate de clienţi);
• Te vei ocupa de procesarea şi administrarea corespondenţei departamentului (atât notificările trimise, cât şi documentele primite de la clienţi), vânzari, administrativ, comunicare, cu respectarea termenelor stabilite şi în conformitate cu procedurile companiei;
• Vei fi responsabil de crearea și administrarea campaniilor de apelare automată a clienților companiei, în conformitate cu strategiile și procesele de contactare a clienților;
• Vei gestiona implementarea strategiilor și proceselor de contactare a clienților, asigurând eficienţa şi eficacitatea acestora;
• Vei gestiona parametrizarea sistemelor informatice din departament, pentru a asigura funcţionalitatea acestora conform standardelor de performanţă stabilite de superiorul direct;
• Vei asigura parametrizarea sistemului de distribuire al apelurilor pentru campaniile automate conform solicitărilor superiorului direct;
• Vei actualiza baza de date din sistemul informatic folosit pentru a asigura distribuirea angajamentelor de plată conform zonelor de lucru alocate membrilor departamentului Operaţiuni;
• Vei valida săptămânal împreună cu departamentele MI şi IT calitatea datelor importate în baza de date a aplicaţiei, în urma sincronizării cu alte sisteme informatice;
• Te vei ocupa de înregistrarea/ repartizarea şi soluţionarea corespunzătoare a solicitărilor, plângerilor şi sesizărilor primite din partea clienţilor externi cât şi interni;
• Vei dezvolta relaţii de lucru profesionale cu membrii departamentului Operaţiuni, IT, MI şi alţi clienţi interni;
• Vei informa eficient departamentele cu care colaborezi în legătură cu schimbările de parametrizare din sistem care impactează activitatea altor departamente;
• Vei întocmi rapoarte zilnice, săptămânale şi lunare specifice activităţii pe care o vei desfăşura şi alte rapoarte solicitate de management;
• Vei participa la cursuri de specialitate şi instruiri organizate în vederea îndeplinirii în mod eficient a sarcinilor de serviciu;
• Vei participa la revizuirea politicilor şi procedurilor de lucru specifice activităţii pe care o vei desfăşura;
• Vei îndeplini orice alte sarcini dispuse de superiorul direct și/sau ierarhic în conformitate cu regulile societății și reglementările legale în vigoare, corespunzător competențelor profesionale și atribuțiilor prevăzute în fișa postului.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Secretara - Directia Contabilitate (contract pe perioada determinata) BUCURESTI, Otopeni, | |
Secretara Directia IMM (contract pe perioada determinata) BUCURESTI, | |
Analist Call Center - perioada determinata Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (99) |
Raporteaza eroarea la